Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam społeczność max3d :). Nie da się ukryć, że w temacie modellingu jestem początkujący. Do tej pory jakoś sobie radziłem, ale teraz natrafiłem na problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Chodzi o to że łącząc dwie bryły (attache), a później nakładając na powstały obiekt teksturę, po wyrendrowaniu nie wygląda to zbyt dobrze (tzn. miejsca łączeń - nie ma ładnego przejścia). Wiem, że można się tego pozbyć za pomocą welda, ale z tego co wybadałem, żeby to zrobić trzeba pozbyć się face'ów na linii połączenia (no wiecie o co chodzi :)). No i na przykład gdybym chciał tym sposobem pozbyć się tych brzydkich przejść w takim przykładzie http://www.max3d.pl/tut.php?id=270, to byłoby to dość kłopotliwe... Czy jest jakiś inny sposób na ładne przejście w takim przypadku? Przepraszam za zawiłe tłumaczenie o co mi chodzi :)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szczerze mówiąc, to nie wiem jak ten przykład ma się do twojego problemu.

Może zilustruj to na własnym przykładzie.

Napisano
  • Autor

Chodzi o to żeby zlikwidować to co zaznaczyłem na tym obrazku: przyklad2.jpg, tzn. żeby przejście materiału było płynne.

Napisano
  • Autor

Dziękuje za odpowiedź, ale to chyba jednak nie o to chodzi. dorzucam jeszcze dwa zrzuty, żeby to dokładniej pokazać:

przyklad3.jpg

przyklad4.jpg

Napisano

widac ze w ogole nie polaczyles tych 2 bryl. W ten sposob nigdy nie osiagniesz gladkiego przejscia.

Edytowane przez mirach

Napisano
  • Autor

Czyli jednak trzeba łączyć ręcznie... Myślałem, że istnieje jakieś narzędzie, które po attach zrobi to za mnie :). Dziękuje za wyjaśnienie całego problemu.

Napisano

Mozesz probowac Boolean, ale nie jest to 100% pewne rozwiazanie, czasem strasznie psuje siatke.

Napisano

Poczytaj o boolean,tym da się połączyć automatycznie ale siatka będzie kiepska...

 

edit:too late:P

Napisano
  • Autor

Boolean'a próbowałem i wydawał mi się doskonałym sposobem modelowania, ale właśnie wtedy natknąłem się na ten problem i zacząłem czytać o box modellingu i zaczynam rozumieć dlaczego tak dużo osób twierdzi, że to jest najlepszy sposób na modelowanie. Jeszcze raz dziękuje za pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.