Skocz do zawartości

Scalanie klatek animacji 3Dmax


Gość addamosso

Rekomendowane odpowiedzi

Gość addamosso

Hejka

Mam taki problem i nie wiem jak go mógł bym rozwiązać

Mam pewien model 3D np. Model.ms3d lub Model.max

i teraz chce wyciągnąć z niego animację

wyciągam ją lecz ona zapisuje się w postaci klatek

Innymi słowy

z jednego modelu(z animacją) robi się 80 w których każdy to inna osobna klatka animacji

 

I pytanie brzmi jak mógł bym to z powrotem scalić tak żeby powstał model animowany ?

Najlepiej gdyby w 3Dmax można było to jakoś scalić

 

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Kolega trochę myli pojęcia tak mi się wydaje.

Kolega z tego co widzę chce po prostu zrobić (wyrenderować) animację.

W takim celu F10->zakładka Common->sekcja Render Output->Files

zamieniasz typ tworzonego typu z tego co masz na coś "filmowego".

 

Sposób szybszy - ściągasz ten program http://www.snapfiles.com/get/jpgvideo.html i w nim poprzez parę kliknięć scalasz klatki w film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności