
piko84
Members-
Content Count
510 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
piko84 last won the day on July 13 2013
piko84 had the most liked content!
Community Reputation
204 ExcellentAbout piko84
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Łódź
-
Klawisz F4
-
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
piko84 replied to batonx's topic in Dyskusje o grafice
U mnie jest to kwota zaporowa. -
Wasze Sugestie, Zmiany, Usprawnienia serwisu...
piko84 replied to miriam's topic in Komentarze, propozycje ...
Mam taką wielką prośbę o dodanie na stronie głównej przy "ostatnie dyskusje" informacji o dziale z którego pochodzi wątek. Czasami tytuł nie mówi absolutnie nic i trafiam na wątki, które mnie zupełnie nie interesują, a przekonuję się że to nie mój dział dopiero po wejściu. -
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
piko84 replied to batonx's topic in Dyskusje o grafice
Prosisz żebyśmy wyskoczyli ze swoich stawek, a ty swoją trzymasz w tajemnicy. Coś mi się tu nie dodaje... Ej powiedzcie ile byście krzyknęli to zobaczę czy do brze powiedziałem. Wydaje mi się że pytanie powinno brzmieć: Powiedziałem tyle i tyle czy to rozsądne? -
Rezerwacja sprzętowa może mieć związek z tym: https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/aa366778%28v=vs.85%29.aspx#physical_memory_limits_windows_7
- 3 replies
-
- artefakty
- fatal error
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Bardzo fajne w odbiorze, może tylko opony za bardzo nówki - jakiś kurz by się przydał.
-
max + vray
-
Takie tam modele, które z okazji wolnego czasu udało się porenderować. Jeszcze troszkę dni wolnego jest to może uda się dorzucić kilka, ale już z innego motywu przewodniego.
-
Wideofilmowanie - videoblog dla początkujących.
piko84 replied to ZbychFilms's topic in Videotutorials
Miałem napisać coś sensownego, ale się chyba powstrzymam. Możliwe też że ogrom profesjonalizmu wprawił mnie w zaniemówienie. Szkoda na to linków w wyszukiwarkach. -
Trolle w kazdym watku, wszedzie trolle
piko84 replied to Reanimator's topic in Komentarze, propozycje ...
Tak, bo my maxowcy i inni nieblenderowcy nie zaśmiecamy wam wątków. Fajnie by było jakbyście potrafili się odwzajemnić podobnym postępowaniem. -
I co ci mamy odpowiedzieć? Nie wiemy czy masz do wydania 10 tysięcy czy 10 milionów, a to robi malutką różnicę. Podaj jakiś budżet to będzie można rozmawiać.
-
3ds max , problem z kamerą przy animacji
piko84 replied to margiliusz's topic in Rigging & Animation
Wydaje mi się że PROCAD już nie sprzedaje wersji 2.0 -
Trolle w kazdym watku, wszedzie trolle
piko84 replied to Reanimator's topic in Komentarze, propozycje ...
No nie odcina do momentu uzbierania się większej liczby minusów i dostajesz ban 4 life. A tak serio to może jeden ban na 3 dni, następny ban na tydzień, kolejny na dwa dałby czas na przemyślenie. Jak już mamy system minusów to tylko ustalić granice - dostajesz 50 to masz odpoczynek trzydiowy, dostajesz kolejne 50 to już masz tydzień ... Z tego co pamiętam to system minusowania wykorzystany został jeden raz tylko. -
NoTextures - nowa strona z gotowymi teksturami
piko84 replied to le_chu's topic in Aktualności (mam newsa)
Co to jest roboczy materiał zdjęciowy, bo mnie tym zaciekawiłeś :) Drakul a wiesz co to jest loft lub wnętrze industrialne? Tam często się cegły widuje. Można do tej listy dorzucić jeszcze łódzką manufakturę lub choćby Manchester. -
NoTextures - nowa strona z gotowymi teksturami
piko84 replied to le_chu's topic in Aktualności (mam newsa)
Poświęciłem parę chwil na przeglądnięcie to i posta wyskrobę. Adek sprawdzaliście tę stronę, czy poszło bo było? Moim zdaniem jeśli jakaś strona zasługuje na newsa, to powinna reprezentować coś fajnego. Tutaj raczej zakoczenia w pozytywnym znaczeniu nie doświadczyłem. Tekstury drewna takie sobie - w sieci pełno lepszych darmówek, widać ewidentnie, że autor miał kilka próbek drewna, które w różnoraki sposób próbował łączyć tworząc coraz to bardziej wymyślne kompozycje. Rozmiary tekstur, biorąc pod uwagę że składane z kilku materiałów i łączone, nie powalają, myślę że można było sporo więcej wyciągnąć. Choć akurat w tym dziale jeszcze tragedii nie było. Ta nastąpiła w cegłach, które nijak cegieł nie przypominają. Przynajmniej rendery są na tyle nierealistyczne, że przypominają poprzednią dekadę i czasy pierwszych FPS'ów niż produktów służących do wizualizacji (piszę pod swoim kątem). Dispacementy w tych renderach produktów moim zdaniem przesadzone na tyle, że tekstury całowicie nieprzypominają cegieł. Innymi słowy masa pracy w błoto przez skopane rendery. Jako że nie jestem redaktorem, którego obowiązkiem jest wypróbowanie produktu przed recenzją postanowiłem odpuścić sobie pobieranie. Przyszła kolej na materiały. Nie uratowały niestety całokształtu - powiem że w moim odczuciu wyszły na 0. Materiały pobrane z biblioteki producenta są na tyle dobre, że wystarczy kilka sprawnych ruchów by uzyskać z nich seamless + bumpy. Nie mogę powiedzieć, że są złe. Są ok bo i jakość źródła jest ok, ale od strony z texturami oczekiwałbym choćby kilku pstryknięć aparatem, zamiast download + 5 minut Photoshop. W dodatku na renderkach niektórych tekstur dispracement bije po oczach nienaturalnością (strasznie wypukłe). Podsumowując, na razie nic dla siebie nie znalazłem. Kilka wersji kolorystycznych tej samej tekstury nie powoduje zachwytu i jest raczej tanim chwytem, aby zapchać stronę contentem. Widać że to początek początku, a w takim stadium reklamowanie strony nie jest dobrym pomysłem. Na chwilę obecną jestem na nie.