Napisano 3 Kwiecień 200420 l I tak wkoncu przyszedl czas aby wymodelowac pierwsze auto, pewnie sobie myslice ze mi odbilo nie jestem jakims tam maniakiem samochodowym sklonilo mnie do tego to ze nie mam kompletnie doswiadczenia w tej materi i wkoncu trzeba sie nauczyc prowadzenia krzywych.
Napisano 3 Kwiecień 200420 l Autor Po zagarnieciu blueprintow przystapilem do ich oczysczenia i zaczolem ukladac krzywe, najciekawsze jest to ze ma sie zuty a ukladac tak latwo nie jest hehehe, a jak sie juz je ma i sie robi surfance z tego to rozne dziwne rzeczy wychodza.
Napisano 3 Kwiecień 200420 l ehhh a ja myslalem ze to 1 zdjecie to Twoj render, narazie nie ma zbytnio czego oceniac ale ja bym robil w poly a nie splajnami
Napisano 3 Kwiecień 200420 l Myszek - to chyba będą nurbsy;) Czekam aż będzie można zobaczyć jakieś powierzchnie (niezależnie od tego jak zostały stworzone).
Napisano 3 Kwiecień 200420 l Autor Temat samochodowy juz oklepany a tu widze ze troche sie nazbieralo postow, thx. Robie na krzywych potem je wypelniam NURBS lub SUBDIV z tego wzgledu ze lepiej blache mozna klasc, co do poly to juz umie nieco w nim modelowac w z krzywych raczej ciezko mi idzie, Blueprinty tak sobie ulozylem dlatego ze jest mi lepiej niz typu cross. A to kolejny update tym razem juz sa powierzchnie.
Napisano 3 Kwiecień 200420 l Originally posted by chveti Originally posted by Myszek ehhh a ja myslalem ze to 1 zdjecie to Twoj render ja na początku też Witajcie w klubie:D
Napisano 3 Kwiecień 200420 l Autor Hehehe nie no to WIP, to refa dalem na poczatku :) niebawem zamieszcze rendera wstepnego z racji tego ze nie moge nigdy dotrwac do konca modelowania bez wstepnych renderow :)
Napisano 4 Kwiecień 200420 l tak renderka z podobnego ujęcia jak fotka na początku ale wygląda nieźle, pracuj dalej
Napisano 4 Kwiecień 200420 l jesli mnie oczy nie myla to chyba cos sie dzieje na nadkolu :/ i przy grilu tez dziwnie swiatlo sie zalamuje jakby byly krzywizny mozesz pokazac zblizenie :)
Napisano 4 Kwiecień 200420 l Autor Bede sie staral likwidowac w miare mozliwosci wszelkie babole, co do dachu nie jest wklesly :) tylko szyby nie ma linia jest miekka i tak wyglada a oto i profil.
Napisano 4 Kwiecień 200420 l mi sie podobaja swiatelka. narazie bledow nie widac wiec pracuj dalej :)
Napisano 6 Kwiecień 200420 l Autor Wlasnie sie dowiedzialem ze ustawiac krzywe musze od nowa, hehehe cale szczescie ze nie jest tak sporo jak sie wydaje, no ale tak to jest jak sie przychodzi z pub`u nieco przychmielony i sie dochodzi do wniosku ze bedzie sie modelowac :)
Napisano 6 Kwiecień 200420 l Modeli kjest fajny ale najlepsze jak do tej pory sa światła. Bardzo mi się one podobają i byłbym wdzięczny gdzbyś podał recepte na tak fajne światełka :]
Napisano 6 Kwiecień 200420 l Autor Jesli chodzi o swiatla, to jesli wymodelujesz faktycznie tak jak wygladaja i przypiszesz odpowiednie materialy do luster w srodku i soczewek do tego umiescisz swiatlo we wnece w lunecie oczywiscie za soczewka to powinno wyjsc calkiem ok, ale to zalezy od renderera.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Wielki dzięki na wytłumaczenie. Co do modelu to jest super ale robisz zaduże przerwy i na dole przedniego słupka jest wcięcie :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto