Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

I tak wkoncu przyszedl czas aby wymodelowac pierwsze auto, pewnie sobie myslice ze mi odbilo nie jestem jakims tam maniakiem samochodowym sklonilo mnie do tego to ze nie mam kompletnie doswiadczenia w tej materi i wkoncu trzeba sie nauczyc prowadzenia krzywych.

 

 

61328_0.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Po zagarnieciu blueprintow przystapilem do ich oczysczenia i zaczolem ukladac krzywe, najciekawsze jest to ze ma sie zuty a ukladac tak latwo nie jest hehehe, a jak sie juz je ma i sie robi surfance z tego to rozne dziwne rzeczy wychodza.

 

61329_0.jpg

 

Napisano

ehhh a ja myslalem ze to 1 zdjecie to Twoj render, narazie nie ma zbytnio czego oceniac ale ja bym robil w poly a nie splajnami

Napisano

Myszek - to chyba będą nurbsy;)

Czekam aż będzie można zobaczyć jakieś powierzchnie (niezależnie od tego jak zostały stworzone).

Napisano
  • Autor

Temat samochodowy juz oklepany a tu widze ze troche sie nazbieralo postow, thx. Robie na krzywych potem je wypelniam NURBS lub SUBDIV z tego wzgledu ze lepiej blache mozna klasc, co do poly to juz umie nieco w nim modelowac w z krzywych raczej ciezko mi idzie, Blueprinty tak sobie ulozylem dlatego ze jest mi lepiej niz typu cross. A to kolejny update tym razem juz sa powierzchnie.

 

61351_0.jpg

Napisano

No przyznaje że pracka zapowiada się extra i tak samo wygląda model :]

Napisano
Originally posted by chveti

Originally posted by Myszek

ehhh a ja myslalem ze to 1 zdjecie to Twoj render

 

ja na początku też

 

Witajcie w klubie:D

Napisano
  • Autor

Hehehe nie no to WIP, to refa dalem na poczatku :) niebawem zamieszcze rendera wstepnego z racji tego ze nie moge nigdy dotrwac do konca modelowania bez wstepnych renderow :)

Napisano

tak renderka z podobnego ujęcia jak fotka na początku

ale wygląda nieźle, pracuj dalej

Napisano

jesli mnie oczy nie myla to chyba cos sie dzieje na nadkolu :/ i przy grilu tez dziwnie swiatlo sie zalamuje jakby byly krzywizny mozesz pokazac zblizenie :)

Napisano
  • Autor

Bede sie staral likwidowac w miare mozliwosci wszelkie babole, co do dachu nie jest wklesly :) tylko szyby nie ma linia jest miekka i tak wyglada a oto i profil.

 

61399_0.jpg

Napisano

mi sie podobaja swiatelka. narazie bledow nie widac wiec pracuj dalej :)

Napisano
  • Autor

Wlasnie sie dowiedzialem ze ustawiac krzywe musze od nowa, hehehe cale szczescie ze nie jest tak sporo jak sie wydaje, no ale tak to jest jak sie przychodzi z pub`u nieco przychmielony i sie dochodzi do wniosku ze bedzie sie modelowac :)

Napisano

Modeli kjest fajny ale najlepsze jak do tej pory sa światła.

Bardzo mi się one podobają i byłbym wdzięczny gdzbyś podał recepte na tak fajne światełka :]

Napisano
  • Autor

Jesli chodzi o swiatla, to jesli wymodelujesz faktycznie tak jak wygladaja i przypiszesz odpowiednie materialy do luster w srodku i soczewek do tego umiescisz swiatlo we wnece w lunecie oczywiscie za soczewka to powinno wyjsc calkiem ok, ale to zalezy od renderera.

Napisano

Wielki dzięki na wytłumaczenie.

Co do modelu to jest super ale robisz zaduże przerwy i na dole przedniego słupka jest wcięcie :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności