Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

I tak wkoncu przyszedl czas aby wymodelowac pierwsze auto, pewnie sobie myslice ze mi odbilo nie jestem jakims tam maniakiem samochodowym sklonilo mnie do tego to ze nie mam kompletnie doswiadczenia w tej materi i wkoncu trzeba sie nauczyc prowadzenia krzywych.

 

 

61328_0.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po zagarnieciu blueprintow przystapilem do ich oczysczenia i zaczolem ukladac krzywe, najciekawsze jest to ze ma sie zuty a ukladac tak latwo nie jest hehehe, a jak sie juz je ma i sie robi surfance z tego to rozne dziwne rzeczy wychodza.

 

61329_0.jpg

 

Napisano

Temat samochodowy juz oklepany a tu widze ze troche sie nazbieralo postow, thx. Robie na krzywych potem je wypelniam NURBS lub SUBDIV z tego wzgledu ze lepiej blache mozna klasc, co do poly to juz umie nieco w nim modelowac w z krzywych raczej ciezko mi idzie, Blueprinty tak sobie ulozylem dlatego ze jest mi lepiej niz typu cross. A to kolejny update tym razem juz sa powierzchnie.

 

61351_0.jpg

Napisano
Originally posted by chveti

Originally posted by Myszek

ehhh a ja myslalem ze to 1 zdjecie to Twoj render

 

ja na początku też

 

Witajcie w klubie:D

Napisano

Hehehe nie no to WIP, to refa dalem na poczatku :) niebawem zamieszcze rendera wstepnego z racji tego ze nie moge nigdy dotrwac do konca modelowania bez wstepnych renderow :)

Napisano

Bede sie staral likwidowac w miare mozliwosci wszelkie babole, co do dachu nie jest wklesly :) tylko szyby nie ma linia jest miekka i tak wyglada a oto i profil.

 

61399_0.jpg

Napisano

Wlasnie sie dowiedzialem ze ustawiac krzywe musze od nowa, hehehe cale szczescie ze nie jest tak sporo jak sie wydaje, no ale tak to jest jak sie przychodzi z pub`u nieco przychmielony i sie dochodzi do wniosku ze bedzie sie modelowac :)

Napisano

Modeli kjest fajny ale najlepsze jak do tej pory sa światła.

Bardzo mi się one podobają i byłbym wdzięczny gdzbyś podał recepte na tak fajne światełka :]

Napisano

Jesli chodzi o swiatla, to jesli wymodelujesz faktycznie tak jak wygladaja i przypiszesz odpowiednie materialy do luster w srodku i soczewek do tego umiescisz swiatlo we wnece w lunecie oczywiscie za soczewka to powinno wyjsc calkiem ok, ale to zalezy od renderera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności