Rascal Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 I tak wkoncu przyszedl czas aby wymodelowac pierwsze auto, pewnie sobie myslice ze mi odbilo nie jestem jakims tam maniakiem samochodowym sklonilo mnie do tego to ze nie mam kompletnie doswiadczenia w tej materi i wkoncu trzeba sie nauczyc prowadzenia krzywych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 3 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2004 Po zagarnieciu blueprintow przystapilem do ich oczysczenia i zaczolem ukladac krzywe, najciekawsze jest to ze ma sie zuty a ukladac tak latwo nie jest hehehe, a jak sie juz je ma i sie robi surfance z tego to rozne dziwne rzeczy wychodza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 fajnie sie zaczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myszek Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 ehhh a ja myslalem ze to 1 zdjecie to Twoj render, narazie nie ma zbytnio czego oceniac ale ja bym robil w poly a nie splajnami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 Myszek - to chyba będą nurbsy;) Czekam aż będzie można zobaczyć jakieś powierzchnie (niezależnie od tego jak zostały stworzone). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 ciekawy sposob z blueprintami:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 3 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2004 Temat samochodowy juz oklepany a tu widze ze troche sie nazbieralo postow, thx. Robie na krzywych potem je wypelniam NURBS lub SUBDIV z tego wzgledu ze lepiej blache mozna klasc, co do poly to juz umie nieco w nim modelowac w z krzywych raczej ciezko mi idzie, Blueprinty tak sobie ulozylem dlatego ze jest mi lepiej niz typu cross. A to kolejny update tym razem juz sa powierzchnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kryhas Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 No przyznaje że pracka zapowiada się extra i tak samo wygląda model :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 Originally posted by chveti Originally posted by Myszek ehhh a ja myslalem ze to 1 zdjecie to Twoj render ja na początku też Witajcie w klubie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toudajew Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 zapowiada sie ciekawie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 3 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2004 Hehehe nie no to WIP, to refa dalem na poczatku :) niebawem zamieszcze rendera wstepnego z racji tego ze nie moge nigdy dotrwac do konca modelowania bez wstepnych renderow :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 A tak sie przedstawia wstepny render. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 tak renderka z podobnego ujęcia jak fotka na początku ale wygląda nieźle, pracuj dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 jesli mnie oczy nie myla to chyba cos sie dzieje na nadkolu :/ i przy grilu tez dziwnie swiatlo sie zalamuje jakby byly krzywizny mozesz pokazac zblizenie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 no wlasnie, cos w tym grillu jest:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 dach jesy wklesły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Bede sie staral likwidowac w miare mozliwosci wszelkie babole, co do dachu nie jest wklesly :) tylko szyby nie ma linia jest miekka i tak wyglada a oto i profil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myszek Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 mi sie podobaja swiatelka. narazie bledow nie widac wiec pracuj dalej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 boczek jest krzywy, zobacz jak reflex idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nimrod Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Bardzo udany początek, rzeczywiście świetne reflektory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr0cK Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Świetne.... Bardzo ładne rendery :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2004 Wlasnie sie dowiedzialem ze ustawiac krzywe musze od nowa, hehehe cale szczescie ze nie jest tak sporo jak sie wydaje, no ale tak to jest jak sie przychodzi z pub`u nieco przychmielony i sie dochodzi do wniosku ze bedzie sie modelowac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kryhas Napisano 6 Kwiecień 2004 Share Napisano 6 Kwiecień 2004 Modeli kjest fajny ale najlepsze jak do tej pory sa światła. Bardzo mi się one podobają i byłbym wdzięczny gdzbyś podał recepte na tak fajne światełka :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2004 Jesli chodzi o swiatla, to jesli wymodelujesz faktycznie tak jak wygladaja i przypiszesz odpowiednie materialy do luster w srodku i soczewek do tego umiescisz swiatlo we wnece w lunecie oczywiscie za soczewka to powinno wyjsc calkiem ok, ale to zalezy od renderera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 6 Kwiecień 2004 Share Napisano 6 Kwiecień 2004 Dobra rada, na pewno w 100% skuteczna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2004 Krzywe zrobione od nowa i troche wypelnilem geometria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kryhas Napisano 7 Kwiecień 2004 Share Napisano 7 Kwiecień 2004 Wielki dzięki na wytłumaczenie. Co do modelu to jest super ale robisz zaduże przerwy i na dole przedniego słupka jest wcięcie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się