Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jestem nowy na tym forum i dopiero poznaję program Maya i w związku z tym mam do was pytanie jak wyrenderować animację tzn. jak obejrzeć i zapisać stworzoną animację używając programu Maya 2009 prubowałem już chyba wszystkiego ale bez powodzenia tzn. plik się zapisywał ale nie można go było odtworzyć proszę was o pomoc

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Czemu nie chcesz używać innych programów? Np. Virtual Dub jest darmowy, nie zabiera dużo miejsca i łatwy w obsłudze.

Pewnie da się renderować prosto do avi albo mov, ale jak ci się wtedy zawiesi maya gdzieś pośrodku to będzie trzeba renderować od nowa. A jak ci się zawiesi renderując do targa, to potem możesz renderować dalej od miejsca gdzie przerwało, i nie ma problemu.

Napisano
Czemu nie chcesz używać innych programów? Np. Virtual Dub jest darmowy, nie zabiera dużo miejsca i łatwy w obsłudze.

Pewnie da się renderować prosto do avi albo mov, ale jak ci się wtedy zawiesi maya gdzieś pośrodku to będzie trzeba renderować od nowa. A jak ci się zawiesi renderując do targa, to potem możesz renderować dalej od miejsca gdzie przerwało, i nie ma problemu.

 

Nie chcę renderować w innym programie bo już mam ich za dłużo na dysku i przez to komp wolniej chodzi no i trzeba by się w jakimś podszkolić choć jest łatwy to i tak trzeba troszkę o nim poczytać a szczeże narazie i tak mam dość kłopotów z mają żeby zawracać sobie głowę innym programem i dlatego chciałbym wyrenderować bezpośrednio z maji animację a co do zawieszania podczas renderingu jeszcze mi się nie zdarzyło i dlatego proszę was o pomoc w wyrenderowaniu animacji bezpośrednio z maji chyba jedyny format wideo to avi tylko jak to poustawiać rzeby potem np. allplayer odtworzył nie wywalając błędu

Napisano

Raczej nie wyrenderujesz do avi a nawet jak by sie udalo to 1 sec w HD bedzie zajmowac okolo 3gb a nie kazdy komp udzwignie taki bitrate. Renderuj adnimacje do rastra a pozniej otworz FCheck > File > Open Animation > i otworz folder z animacja ustaw pierwsza klatke.

Napisano
Raczej nie wyrenderujesz do avi a nawet jak by sie udalo to 1 sec w HD bedzie zajmowac okolo 3gb a nie kazdy komp udzwignie taki bitrate. Renderuj adnimacje do rastra a pozniej otworz FCheck > File > Open Animation > i otworz folder z animacja ustaw pierwsza klatke.

 

Sorki ale nie rozumiem co to jest ten rastr i gdzie go ustawić i nie mogę znaleźć FCheck > File > Open Animation gdzie to jest ?

Napisano

Ok animację wyrenderowałem przez targa i puściłem przez FCheck chodzi ładnie tylko jak to zapisać do jakiegoś jednego pliku wideo czyżby majka była tego pozbawiona i trzeba użyć osobnego programu? trochę dziwne przy tak zaawansowanym programie jakim jest Maya 2009

Napisano
na tym polega jej zaawansowanie...zaawansowanie o ktorym Ty jeszcze nie masz pojecia uzywajac przez kilka dni pirackiego softu :)

 

Otoz targa jest w stanie zapisac pliki w roznej ilosci bitow na kanal, co jest nieoceniona pomoca przy compie, podobnie jak zdolnosc eksportu premultiplied i unpremultiplied alpha to kolejna zaleta tego formatu. Poza tym, jak Ania wspomniala, gdy Ci sie zwiesi, renderujesz tylko brakujace klatki. Czego chciec wiecej? Wiem...Avi!

 

Pozdrawiam!

 

Używam trochę dłużej niż kilka dni i nie użyawm pirackiego oprogramowania gdyrz jest to zabronione przez prawo używam wersji Maya Personal Learning Edition jak już musisz wiedzieć ale nie weżne ale chodzi mi o jeden plik animacji nie koniecznie avi

Napisano

Filo1981: Zapis do klatek to STANDARD ogolnoswiatowy. Dziwne wlasciwie jest to, ze ludzie koniecznie chca renderowac do avi/mpg/mov. Tak jak pisali poprzednicy, nad klatkami masz duzo wieksza kontrole.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności