Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ehhh, chyba tylko wydajnosc poprawili i animowanie na symulacji "powiewow" dodali.

No i Keying Groups, ktore moze sa Character Setami. Moze.

 

Dobrze, ze ten soft jest prawie idealny, nie trzeba za bardzo wyczekiwac update`ow;)

 

Pozdrawiam Hrydka;)

Napisano

tak jest mocny, tylko brakuje mi opcji nagrywania akcji(wyświetlania jej w postaci skryptu), tak by można było zautomatyzować pracę...

 

P.s.

chyba że o czymś nie wiem... ;P

Napisano

@floo, a napisz co na przykład chciałbyś zautomatyzować, bo nie bardzo kumam.

 

Z rzeczy bardzo przydatnych co teraz wjeżdżają to animowanie secondary motion kulturalnie na fizyce i chodzenie po meszu. Ino żeby to wydajne było.

Napisano

hmm, pytanie do uzytkowników MB mam, czy zaczynając robić animacje postaci w XSI, jest w ogóle sens spróbować MB ? Co on ma takiego, czego nie ma Maya/XSI.

Napisano

Niby nie ma nic ponad to co mają komabjny, ale działa całkowicie w real time. A to duży plus. To soft dla dedykowanych animatorów i dużych projektów. Jak jest do zanimowania 30 s dla jednej postaci to szkoda sie go uczyć. Jak animacje idą w tysiące to rządzi.

 

Jak sobie pomyśle, że nie mam take (nie wiem jak to przetłumaczyć - najbliżej są duble), autoriga i tych gigabajtów animacji zapisanych w fbx to masakra.

 

Znajomy ostatnio robił zlecenie przy pomocy CATa i jak sobie przypomniał jak to sie robi trzaskając co chwile prewke to przypomniał sobie dlaczego używamy MB.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności