Napisano 4 Sierpień 200915 l Zapowiedź nowej wersji oprogramowania MotionBuilder do animacji i symulacji w czasie rzeczywistym dla gier, filmów i programów telewizyjnych. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=739
Napisano 4 Sierpień 200915 l Ehhh, chyba tylko wydajnosc poprawili i animowanie na symulacji "powiewow" dodali. No i Keying Groups, ktore moze sa Character Setami. Moze. Dobrze, ze ten soft jest prawie idealny, nie trzeba za bardzo wyczekiwac update`ow;) Pozdrawiam Hrydka;)
Napisano 4 Sierpień 200915 l Pozdrawiam Reanimatora. Aha, live Autodeskowe rzeczy z Siggraph: http://area.autodesk.com/siggraph2009
Napisano 5 Sierpień 200915 l tak jest mocny, tylko brakuje mi opcji nagrywania akcji(wyświetlania jej w postaci skryptu), tak by można było zautomatyzować pracę... P.s. chyba że o czymś nie wiem... ;P
Napisano 6 Sierpień 200915 l @floo, a napisz co na przykład chciałbyś zautomatyzować, bo nie bardzo kumam. Z rzeczy bardzo przydatnych co teraz wjeżdżają to animowanie secondary motion kulturalnie na fizyce i chodzenie po meszu. Ino żeby to wydajne było.
Napisano 7 Sierpień 200915 l hmm, pytanie do uzytkowników MB mam, czy zaczynając robić animacje postaci w XSI, jest w ogóle sens spróbować MB ? Co on ma takiego, czego nie ma Maya/XSI.
Napisano 9 Sierpień 200915 l Niby nie ma nic ponad to co mają komabjny, ale działa całkowicie w real time. A to duży plus. To soft dla dedykowanych animatorów i dużych projektów. Jak jest do zanimowania 30 s dla jednej postaci to szkoda sie go uczyć. Jak animacje idą w tysiące to rządzi. Jak sobie pomyśle, że nie mam take (nie wiem jak to przetłumaczyć - najbliżej są duble), autoriga i tych gigabajtów animacji zapisanych w fbx to masakra. Znajomy ostatnio robił zlecenie przy pomocy CATa i jak sobie przypomniał jak to sie robi trzaskając co chwile prewke to przypomniał sobie dlaczego używamy MB.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto