Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ehhh, chyba tylko wydajnosc poprawili i animowanie na symulacji "powiewow" dodali.

No i Keying Groups, ktore moze sa Character Setami. Moze.

 

Dobrze, ze ten soft jest prawie idealny, nie trzeba za bardzo wyczekiwac update`ow;)

 

Pozdrawiam Hrydka;)

Napisano

tak jest mocny, tylko brakuje mi opcji nagrywania akcji(wyświetlania jej w postaci skryptu), tak by można było zautomatyzować pracę...

 

P.s.

chyba że o czymś nie wiem... ;P

Napisano

@floo, a napisz co na przykład chciałbyś zautomatyzować, bo nie bardzo kumam.

 

Z rzeczy bardzo przydatnych co teraz wjeżdżają to animowanie secondary motion kulturalnie na fizyce i chodzenie po meszu. Ino żeby to wydajne było.

Napisano

hmm, pytanie do uzytkowników MB mam, czy zaczynając robić animacje postaci w XSI, jest w ogóle sens spróbować MB ? Co on ma takiego, czego nie ma Maya/XSI.

Napisano

Niby nie ma nic ponad to co mają komabjny, ale działa całkowicie w real time. A to duży plus. To soft dla dedykowanych animatorów i dużych projektów. Jak jest do zanimowania 30 s dla jednej postaci to szkoda sie go uczyć. Jak animacje idą w tysiące to rządzi.

 

Jak sobie pomyśle, że nie mam take (nie wiem jak to przetłumaczyć - najbliżej są duble), autoriga i tych gigabajtów animacji zapisanych w fbx to masakra.

 

Znajomy ostatnio robił zlecenie przy pomocy CATa i jak sobie przypomniał jak to sie robi trzaskając co chwile prewke to przypomniał sobie dlaczego używamy MB.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności