Napisano 6 Sierpień 200915 l Postanowiłem sobie kiedyś, że tego "projektu" nie pokażę publice, dopóki nie skończę wszystkiego, jednak coś mi się odwidziało. Jest to moja pierwsza poważniejsza praca zrobiona kiedykolwiek. Dłubię w tym już baaaardzo długo, wtedy kiedy mam czas lub ochotę, tzn dość rzadko :/ bywało tak, że czołg powstawał z prędkością jednej śrubki na 2 miesiące (dosłownie). A pomyślałem, że może coś doradzicie w kwestii tekstur. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że wiele elementów troszkę odbiega od oryginału, jest to spowodowane tym, że miałem 3 wersje szkiców :/ oraz moim początkowo małym doświadczeniem z 3D. Poza tym nie było moim zamysłem tworzenie wiernej kopii. Dlatego też, z tego względu, że już mam dość siedzenia nad tym i chciałbym to wreszcie skończyć, to nie mam raczej zamiaru robić żadnych większych zmian w modelu. Model mam zamiar umieścić w grze, dlatego niektóre szczegóły posłużą mi tylko do wypalenia tekstury na płaskiej powierzchni. Jeszcze jedno, proszę nie zjedźcie mnie za bardzo bo się zniechęcę :P Edytowane 6 Sierpień 200915 l przez Mr. J
Napisano 6 Sierpień 200915 l wydaje mnie sie, ze jest duzo detali jak na lowpoly... pokażesz siatkę ??
Napisano 6 Sierpień 200915 l uwazam ze w lowpoly te najmniej wazne detale powinny sie znalesc w teksturach zeby rzeczywisice wyszlo lowpoly
Napisano 6 Sierpień 200915 l Autor siatki chyba nie pokazę, bo jest hmm troszkę niezbyt optymalnie rozłożona, dzisiaj, bogatszy o doswiadczenia, zrobiłbym to inaczej, ale tak jak mówiłem, model pochodzi z początkowych etapów poznawania maxa, a przerabiać modelu już nie mam zamiaru, bo musiałbym to robić drugie tyle czasu który poswieciłem na ten model. :P:P Jak wspomniałem, część detali z dachu wieży oraz przodu i z tyłu tanka, zrobiłem tylko po to, żeby je umiescic na teksturze i tylko na niej bedą one widoczne. Tak więc jest 13 500 trisów na ten moment, najwięcej pochłonęły koła, których jest 48 + 2 napedowe + 2 napinajace, byc moze trochę je zubożę bo i tak są zakryte w większosci Więc tak przy okazji, może ktoś podpowie sposób na zrobienie fajnie wyglądającego efektu łuszczącej się farby na krawędziach, bo tylko wiedza na ten temat jest mi do szczęścia potrzebna :)
Napisano 7 Sierpień 200915 l z tego co sie orientuje, to aby osiągnąć taki efekt musisz po prostu na krawędziach textury 'pojeździć' pędzlem w photoshopie. Widziałem gdziś niedawno tutka w necie na ten tamat... EDIT: http://www.game-artist.net/forums/spotlight-articles/42-tutorial-hard-surface-texture-painting.html to chyba to ;) Edytowane 8 Sierpień 200915 l przez ResonicX
Napisano 17 Sierpień 200915 l yooo ogólnie to następnym razem daj troszkę większe rendery oraz tło jakieś np jasno szare lub białe a model ciemno szary i oświetlenie zmniejsz bo wszytko się zlewa. Co do detalu to nie wydaje mi sie przesadzony w końcu obecny sprzęt myślę, że spokojnie dałby sobie radę z takimi modelami w grach. Najwyżej ten łańcuch z tyłu wywalić i w zamian dać zagiety kawałek uformowanego boxa a na to texturke łańcucha lub coś w podobie. Reszta to dobra texturka i będzie git ;p pozdrawiam. aa i temat możesz wrzucić do działu - Game Art
Napisano 17 Sierpień 200915 l Nastepnym razem daj jakiekolwiek podloze, bo swiatlo nie ma sie od czego odbijac, dlatego tak dziwnie przejarane wychodzi...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto