Napisano 4 Kwiecień 200420 l Witam ponownie. Postanowiłem sobie za cel zrobic kostuche... A czemu by nie... Bedzie ubrana w szaty mnicha z kosą w rękach... Zamieszczam wstepne rendery... Jak narazie jest czaszka i kaptur który co właśnie zaczołem. co do modelingu to mozna by czaszke poprawić np nozdrza itp ale wydaje mi się że w ostatecznym ujęciu nie bedzie aż tak istotna.
Napisano 4 Kwiecień 200420 l Fajne ... tylko te oczy troszke za kwadratowe. Zrob je bardziej okrągłe i bedzie GIT :)
Napisano 4 Kwiecień 200420 l no fakt nozdrza trochę śmiesznie wyglądają , ale czy oczodoły nie są zbyt kwadratowe ?
Napisano 4 Kwiecień 200420 l Autor Poprawiłem troche oczy(zaokrągliłem... :) ) oraz troche nos... z tym felernym nosem mam troche problemy wiec go pozostawie chyba jak jest...
Napisano 4 Kwiecień 200420 l Autor I jeszcze ujęcie z boku... troche górna szczeke poprawiłem... Musze zaznaczyc ze nie chodzi mi o idelany model czaszki, tzn realistyczny itp. ten mysle wpełni wystarczy.
Napisano 5 Kwiecień 200420 l A ja uważam, że jest ok, przecież napisał że nie musi być super real, ja bym zróżnicował ząbki. Przynajmniej kły dodaj i bedzie git
Napisano 5 Kwiecień 200420 l niom, kły moły by być takie yroszkę dłuższe, wyglądałby odrobinę straszniej. A i szczęka troszkę za bardzo z przodu, jak u neandertala czy małpy, ale to tylko moje odczucia. Ogólnie pracka fajna, czekam na ciąg dalszy i życzę powodzenia :D
Napisano 5 Kwiecień 200420 l Autor Zamieszczam zarys mojej postaci. Zawsze najpierw tworze zarys a póxniej poprawiam i udoskonalam(detale itp). Co do czaszki a raczej wyzuniecia szczęki to porównując do pewnego zdjęcia jest ok(wysunięcie) Niestety nie mam rzadnech zdjęć mnichów a byłyby bardzo pomocne...
Napisano 5 Kwiecień 200420 l ee... szkoda że tak ja ubierasz.. kostucha to mogła by miec na sobie takie poszarpane bandarze i trochę pajęczyn itp. a nie tak szczelnie opatulona ciuchami... bo kostucha, to kości, no nie? jak dla mnie to szkoda, że w ta stronę, ale twój wybór...
Napisano 5 Kwiecień 200420 l Autor Według mnie w szatach mnicha bedzie ciekawszy klimat, a jesli zrobie tak jak Kris_R mówi to wyjdzie zwykły szkielet. Poza tym zrobienie szkieletu to nie lada wyzwanie i trzeba by mieć dobre referencje a ja takowych nie posiadam. Jeżeli ktos zna jakies namiary na referencje to chetnie skozystam zpomocy. Kris czy chodziło Ci o coś w klimatach na załączonym obrazie? Powiedz mi co o tym myslisz. Pozdrawiam
Napisano 5 Kwiecień 200420 l Autor Witam ponownie. Mini update. Zrobiłem wstępnie ręce... niestety miałem słabe referencje wiec nie czepiac sie nadgarstka.... Dodałem kły do szczęki... a co do rzuchwy to bugi są... ale sa nie istotne o nie bedzie ich widac w finalnej wersji. Zastanawiam sie teraz czy nie zmienic jednak wdzianka jegomosci kościeja... ale to sie jeszcze okaże.
Napisano 5 Kwiecień 200420 l b. dobre super ale popraw jeszcze troche nos bo za chudy jest rozszesz go
Napisano 5 Kwiecień 200420 l jak na moje to cos z zebami nietak .... sam wiem jak trudno je ustawic :| sa chyba troszke za bardzo na zewnatrz wykrecone jakby ktos mu z kolanka w brode przylozyl .. \"ale sa nie istotne o nie bedzie ich widac w finalnej wersji\" jak na moje jak sie robi model to jaknajdokladniej zeby niebylo bledow a nie zeby niebyly widoczne... your chose
Napisano 5 Kwiecień 200420 l Autor Zaczne od początku. Kości... sam palec ma 3 kości, do tego dochodzi jeszcze po jednej te w środku dłoni, nie wiem jak to sie dokładnie nazywa ale chyba sródręcza więc sie zgadza. No i jeszcze dochodzi to cos co łaczy kość przedramienia z dłonia.. chodzi mi o to że z referów nie dało sie wiele odczytać wiec zrobilem jak zrobiłem. Wiec kosci jest tyle ile być powinno. Co do nosa to faktycznie mozna go poprawic wiec spróbuje cos z tym zrobic. Zęby.... faktycznie mozna podprostowac... Kolejną rzaczą jest szczegółowosc modelu... otóz zawsze mnie uczono a raczej z doswiadczenia wynika iż nie robi sie czegoś czego nie widać. Zblizenia są tylko w fazie tworzenia by ukazać postępy. Planuje ujecie całej postaci w jakiejś scence której jeszcze do konca nie przewidziałem a co za tym idzie dużo ze szczęki i zebów nie widac. wystarczy spojrzec na któryś z załaczonych obrazów co reprezentuje całą postać by to ocenic. Ale dla własnej satysfakcji poprawie... Na załączonymobrazie pokaze dłonie z lepszego ujęcia.... oczywiscie musze poprawic połaczenie dłoni z koscia przedramienia. Dzieki serdeczne wszystkim za komentarze... I taka moja mała mysl.... otóz modeluje postać by jak najwięcej sie nauczyc, samo modelowanie myśle nie idzie mi najgorzej a według mnie najtrudniej jest zrobic postać... Ijeszcze jedno... sama dłoń jest równierz sredni istotna... bo bedzie dzierzyc broń... sam nie wiem czy to bedzie kosa czy cos innego... w kazdym razie nie bedzie takiego zooma.... Pozdrawiam.
Napisano 6 Kwiecień 200420 l W nadgarstku kościu wyglądają trochę inaczej niż np. w sródręczu. W nadgarstku powinny być kości \"guziczne\" tzn. takie małe poobijane kuleczki, no i powinno ich być trochę więcej niż tylko cztery. Jeśli chodzi o całą \"postać\" to dlaczego ona jest taka kwadratowa? Szczególnie klata. A po drugie to jeśli to jest kościotrup, to czemu ten habit opiera się na nim tak jak gdyby był opakowany mięśniami (szkielet ofkorz). Te cichy powinny na nim wisieć tak ja na normalnym trupie; tzn. powinny się opierać na kościach i te kości powinno być widać. Może po prostu nie modeluj tego ubranka tylko użyj jakiegoś symulatora tkanin, hmm?
Napisano 6 Kwiecień 200420 l Autor Zapewne nadgarstek jest inny, ale nie mam żadnego zdjęcia co ukazywało by go wmiare dokładnie. Co do kwadratury to faktycznie jest to do poprawy. Co do ciuchów... to popierwsze troszke patrze na zamieszczony obraz, a po drugie w gruncie rzeczy sie nad tym nie zastanawiałem i musze przyznać racje Fafexowi i coś z tym zrobić. Jak znajde czas to posiedze nad tym wszystkim i zibaczymy co uda mi sie wyskrobac. pozdrawiam
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Autor Mini update. zrobiłem wstępnie klatke piersiową z kręgosłupem... Przemyślałem jednak postać i troszke pozmieniam. Zmieniłem troche kaptur tak aby bardziej odsłaniał. Całośc bedzie troche mniej okryta i postrzępiona. zmniejsze objetośc szat itp. Milewidziane komentarze i propozycje.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Zrób coś koniecznie z tym nadgarstkiem, bo to na pewno będzie widać, a jak na razie to niezbyt fajnie to wygląda. Tak jakby palce wyrastały mu prosto z przedramienia, bez żdanej dłoni.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Autor mini update. poprawilem kosci nadgarstka. nie sa jeszcze takie jak byc powinne tzn zgodne z rzeczywistoscia ale mysle ze nie jest zle. wszystko za sprawa braku referencji. na potrzeby modelu i przyszlej scenki wystarcza i sa ok. kolejny update wkrotce.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Ten nadgarstek jest ciągle nie tak. Wygląda to tak jakby palce wyrastały jej prosto z przedramienia, bez żadnego nadgarstka, czy dłoni. Popraw to koniecznie.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Autor Fafex powoli... jak znajde odpowiednie zdjęcia nadgarstka to zrobie to tak jak należy, narazie zrobiłem coś pseudo. Więc nadgarstki narazie zostawmy wkrótce je zrobie. Nie w modelowaniu jest problem tylko z wzorem. poprostu nie wiem jak dokładnie wygladaja. Jutro powinienem nad tym wszystkim bardziej popracować wiec bedzie ok. Dzieki za komentarze i za zainteresowanie praca. Pozdrawiam i do następnego razu.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Autor duzo jest jeszcze do zrobienia. sam model nie czyni gotowej sceny. tekstury, swiatło, sceneria, nawet ustawienie postaci to wszystko buduje klimat i nastrój całości. duzo musze poprawic bo narazie jest wstępnie i duzo musze jeszcze dorobic. jednakze coś w tym jest iz narazie nie sprawia wrażenia realistycznej. daj mi czas na ukonczenie a zobaczymy jak to wszystko bedzie wygladało, napewno duzo lepiej niż obecnie. pozdrawiam i dzieki za komentarz.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l http://www.dartmouth.edu/~anatomy/assets/bones/wrist-hand/bones1.gif niema to jak gogle
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto