Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Chcialem wymodelowac jakiegos znanego aktora w zb, ale nie wiem jak zaladowac do zb jakiej referencje na tlo. Da sie to zrobic? I jesli sie da to czy jest mozliwosc zrobienia modelu przezroczystym aby podgladac zdjecie w tle?

 

Pozdro

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ściągnij plugin Image Plane, ale możesz teżzwyczajnie na pierwszą warstwe zaimportować teksture - późiej crop and fill - i stworzyć drugi layer gdzie jest model

 

jest sporo opcji poszukaj tutków

Napisano

Image plane jest do texturowania raczej przydatny. W folderze ze standardowymi toolami zbrusha masz imageplaneX, w tym samym folderze masz texturę imageplaneX na której zaznaczone jest gdzie wrzucasz widok z frontu i z boku. Wystarczy taką teksturę otworzyć w psie i na nią nanieść zdjęcia a potem użyć jej w zbrushu razem z toolem imageplaneX.

Napisano

Heja Noe/Keraj chyba chodziło raczej o coś takiego?:

 

refabj.jpg

 

To tysz imageplane a do teksturowania to swoją drogą:p

Jak chcesz mieć jako refke za przeżroczystym modelem-ładujesz obrazek aktora przez menu texture/imageplane/load image,dodajesz parę subdiv do plane'a,make polymesh,texture to color wypełniasz materiałem flat color i wrzucasz jako subtoola do swojej głowy aktora,włączasz transparencje małą ikonką z boku.Przechodzisz do subtoola głowy i w menu preferences/draw ustawiasz inactive opacity na 1 a active na mniej (np 0,3).Można jeszcze z suwakiem max depth pokombinować.Najlepiej działa z materiałem fastshader.

Ogólnie to średnio przydatne-tak jak pisałem raczej ogólne proporcje żeby wyłapać...

 

Pozdr:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności