Napisano 14 Sierpień 200915 l Witam, Chcialem wymodelowac jakiegos znanego aktora w zb, ale nie wiem jak zaladowac do zb jakiej referencje na tlo. Da sie to zrobic? I jesli sie da to czy jest mozliwosc zrobienia modelu przezroczystym aby podgladac zdjecie w tle? Pozdro
Napisano 14 Sierpień 200915 l ściągnij plugin Image Plane, ale możesz teżzwyczajnie na pierwszą warstwe zaimportować teksture - późiej crop and fill - i stworzyć drugi layer gdzie jest model jest sporo opcji poszukaj tutków
Napisano 14 Sierpień 200915 l Taa,da się ale raczej tylko do ogólnych proporcji i fototeksturowania ... http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=46396 - sciągnij sobie ten plugin. Edit:minutę za póżno:D
Napisano 15 Sierpień 200915 l Image plane jest do texturowania raczej przydatny. W folderze ze standardowymi toolami zbrusha masz imageplaneX, w tym samym folderze masz texturę imageplaneX na której zaznaczone jest gdzie wrzucasz widok z frontu i z boku. Wystarczy taką teksturę otworzyć w psie i na nią nanieść zdjęcia a potem użyć jej w zbrushu razem z toolem imageplaneX.
Napisano 16 Sierpień 200915 l Heja Noe/Keraj chyba chodziło raczej o coś takiego?: To tysz imageplane a do teksturowania to swoją drogą:p Jak chcesz mieć jako refke za przeżroczystym modelem-ładujesz obrazek aktora przez menu texture/imageplane/load image,dodajesz parę subdiv do plane'a,make polymesh,texture to color wypełniasz materiałem flat color i wrzucasz jako subtoola do swojej głowy aktora,włączasz transparencje małą ikonką z boku.Przechodzisz do subtoola głowy i w menu preferences/draw ustawiasz inactive opacity na 1 a active na mniej (np 0,3).Można jeszcze z suwakiem max depth pokombinować.Najlepiej działa z materiałem fastshader. Ogólnie to średnio przydatne-tak jak pisałem raczej ogólne proporcje żeby wyłapać... Pozdr:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto