FF Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Witam, Model zrobiłem jakiś czas temu, teraz se walnąłem render. Pozdrawiam.
silverfox Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 mnie się zdaje że jest coś nie tak z shaderem lakieru. Zdecydowanie za mocne odbicia po prawej stonie (boku) samochodu patrząc od przodu. Czy to shellac? Bardzo fajne podłoże (DISP czy Normal?) i DOF (szkoda że bez efektu bokeh). Szyby są również kiepskie. Albo coś ze shaderem albo nie ma się w nich po prostu co odbijać :)
Gość User190 Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Zawsze chciałem mieć różowe Porsche :D :)
tob01 Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 prosiowaty kolor :| fajne światła, lakier mi sie nie podoba, jakies dziwne kropki na przodzie (szum?)
Orangegraphics Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 to mialbyc chyba taki flakes shader, to nawet fajnie wyszlo, ale z lakierem ogolnie cos jest rzeczywiscie nie tak, nie mowa o kolorze akurat ale o reflectach ;]
GrześDuro Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 mnie się zdaje że jest coś nie tak z shaderem lakieru. Zdecydowanie za mocne odbicia po prawej stonie (boku) samochodu patrząc od przodu. Czy to shellac? Bardzo fajne podłoże (DISP czy Normal?) i DOF (szkoda że bez efektu bokeh). Szyby są również kiepskie. Albo coś ze shaderem albo nie ma się w nich po prostu co odbijać :) Fajna sprawa jesli chodzi o ten bokeh. Pierwszy raz slysze. Jak osiagnać ten efekt?? Freedom- niebieski filtr + czerwony lakier = pink cayman;)
Polg Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Zdecydowanie cos nie jest ok z szaderami i chyba cos sie dzieje na gornej ramie drzwi. Wyglada troche jak wyblakle to wysztko, reszta chyba ok
silverfox Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 GrześDuro, efekt bokeh możesz osiągnąć w Vray poprzez zastosowanie jego natywnej kamery VRayPhysicalCamera. Będziesz musiał wiedzieć jakie ustawienia zastosować żeby osiągnąć mały DOF :) i postarać sie żeby jakieś highlightsy pojawiły się w rozmytym obszarze :] Wtedy opcjami bokeh możesz regulować ten efekt.
chudy Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Zawsze chciałem mieć różowe Porsche :D :) ja jestem drugi w kolejce. :D lans na maksa, będę lepszy od Dody :P a tak na poważnie to lakier jako shader wyszedł bardzo fajnie, no może troche za mocne odbicia po prawej, ale kolor za to jest powalający. No ale to pewnie wypadek przy pracy :). Ja bym się jeszcze przyczepił do kloszy lamp i szyb. I jedne i drugie mogłyby bardziej odbijać, szczególnie szyby. Przednia wygląda jakby jej wogóle nie było. Jeszcze teraz tak patrze i chyba masz inny materiał na lusterkach niż na reszcie karoserii. Chodzi o wielkość flaków. Na lusterku wydają się dużo większe. Pozdr.
NV Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Może bardziej w tym kierunku ? ( coś to wywalam )
simonhc Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 GrześDuro-Proponuje Alienskin Bokeh plugin. Bardzo dobre efekty w PS. Sporo presetow do odpowiednich soczewek canona i innych.
09121986 Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Jak dla mnie trzyma klimat ten render , tylko rzeczywiscie troche świnski ten kolor , nie to że nieładny tylko w kolorze chrum chrum ;) I nie wiem ale chyba za ostre te flake'i dałeś na lakierze ... pozatym bardzo mi sie podoba :)) Pozdro
kannu Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 serwus :) generalnie spoko, ale cos dziwnego jest z tym renderem. moze cos z tym DOF ? Ogolnie wyglada fajnie i napewno bedzie jeszcze lepiej :) trzymaj sie :) pozdrawiam i zycze podwozenia :)
ptaszek Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 No prawie super tylko faktycznie platki za mocne. za silne i za duze/za malo? Takie platki w lakierze maja samochodziki z wesolego miasteczka :) scenka super
Rekomendowane odpowiedzi