noted Napisano 27 Sierpień 2009 Napisano 27 Sierpień 2009 Witam! Mam małe pytanko mianowicie jak wykonać taki oto wiklinowy ozdobnik: Często widzę go na wizualizacjach i prezentuje się całkiem ładnie ale nie mam pomysłu jak go zrobić przedstawcie proszę Wasze sposoby... Pozdrawiam!
mkeruj Napisano 27 Sierpień 2009 Napisano 27 Sierpień 2009 Ten myślę że można zrobić ze sfery a potem Get shape from selection czy jakoś tak. Potem pokręcić, żeby zrobić trochę chaosu.
Ania Napisano 27 Sierpień 2009 Napisano 27 Sierpień 2009 ja bym zrobiła kilka kółek ze splinów, nadała grubość, oteksturowała odpowiednio i pokopiowała i pokręciła ręcznie.
blomd Napisano 27 Sierpień 2009 Napisano 27 Sierpień 2009 Ja bym zrobił GeoSphere, nadał modyfikator Lattice w Geodesic Base Type dał bym radius na 0, pobawił się grubością i odpowiednio pokopiował. Mało roboty, a z daleka wygląda fajnie ;) ew. zrobił bym Sphere, i dał Lattice, no i oczywiście w Geodesic Base Type radius na 0.
noted Napisano 28 Sierpień 2009 Autor Napisano 28 Sierpień 2009 Dziękuje wszystkim za pomoc najbardziej trafny okazał się sposób: splajn + beveln + (tools>array) + turbosmoth jestem całkiem zadowolony z modelu o to mały zrzut jak mi to wyszło (trochę za gęsto ale to akurat można łatwo kontrolować):
Ania Napisano 28 Sierpień 2009 Napisano 28 Sierpień 2009 Ładnie. Tylko bym się czepiła (oprócz tego że za gęsto) że jest zbyt regularnie, chyba przez ten array. Odstępy są zbyt równe. Ale to też łatwo poprawisz. 1
Rekomendowane odpowiedzi