Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam!

 

Mam małe pytanko mianowicie jak wykonać taki oto wiklinowy ozdobnik:

 

S021.jpg

 

Często widzę go na wizualizacjach i prezentuje się całkiem ładnie ale nie mam pomysłu jak go zrobić przedstawcie proszę Wasze sposoby...

 

Pozdrawiam!

  • Replies 5
  • Views 710
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ten myślę że można zrobić ze sfery a potem Get shape from selection czy jakoś tak. Potem pokręcić, żeby zrobić trochę chaosu.

ja bym zrobiła kilka kółek ze splinów, nadała grubość, oteksturowała odpowiednio i pokopiowała i pokręciła ręcznie.

Ja bym zrobił GeoSphere, nadał modyfikator Lattice w Geodesic Base Type dał bym radius na 0, pobawił się grubością i odpowiednio pokopiował. Mało roboty, a z daleka wygląda fajnie ;) ew. zrobił bym Sphere, i dał Lattice, no i oczywiście w Geodesic Base Type radius na 0.

  • Author

Dziękuje wszystkim za pomoc najbardziej trafny okazał się sposób:

 

splajn + beveln + (tools>array) + turbosmoth

 

jestem całkiem zadowolony z modelu o to mały zrzut jak mi to wyszło (trochę za gęsto ale to akurat można łatwo kontrolować):

 

wiklina.jpg

Ładnie.

Tylko bym się czepiła (oprócz tego że za gęsto) że jest zbyt regularnie, chyba przez ten array. Odstępy są zbyt równe. Ale to też łatwo poprawisz.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy