Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Mam małe pytanko mianowicie jak wykonać taki oto wiklinowy ozdobnik:

 

S021.jpg

 

Często widzę go na wizualizacjach i prezentuje się całkiem ładnie ale nie mam pomysłu jak go zrobić przedstawcie proszę Wasze sposoby...

 

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 706
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ten myślę że można zrobić ze sfery a potem Get shape from selection czy jakoś tak. Potem pokręcić, żeby zrobić trochę chaosu.

Napisano

ja bym zrobiła kilka kółek ze splinów, nadała grubość, oteksturowała odpowiednio i pokopiowała i pokręciła ręcznie.

Napisano

Ja bym zrobił GeoSphere, nadał modyfikator Lattice w Geodesic Base Type dał bym radius na 0, pobawił się grubością i odpowiednio pokopiował. Mało roboty, a z daleka wygląda fajnie ;) ew. zrobił bym Sphere, i dał Lattice, no i oczywiście w Geodesic Base Type radius na 0.

Napisano
  • Autor

Dziękuje wszystkim za pomoc najbardziej trafny okazał się sposób:

 

splajn + beveln + (tools>array) + turbosmoth

 

jestem całkiem zadowolony z modelu o to mały zrzut jak mi to wyszło (trochę za gęsto ale to akurat można łatwo kontrolować):

 

wiklina.jpg

Napisano

Ładnie.

Tylko bym się czepiła (oprócz tego że za gęsto) że jest zbyt regularnie, chyba przez ten array. Odstępy są zbyt równe. Ale to też łatwo poprawisz.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności