Napisano 31 Sierpień 200915 l Witam Jestem Nowy w 3D grafice (z miesiąc) a w 3d maxsie (z tydz może 2) Lubie się uczyć metoda prób i błędów ale zrobiłem 2 tutoriale do poznania programu To jest mój 1 projekt Wiec nie będzie świetny Robię Kawałek zbroi W stylu cyber albo SteamPunk (chyba mieszanka raczej :D) Jak sie uda to cala zrobię To jest Narazię Początek mojej Pracy Naramiennik Trzeba jeszcze przy nim popracowac
Napisano 31 Sierpień 200915 l Nooo, naprawdę niezły początek, bez kitu. Jeśli modelujesz - wrzucaj siatki, nawet skriny z viewportu, modelerzy ci wtedy dadzą kilka rad, będziesz od początku łapał dobry workflow.
Napisano 31 Sierpień 200915 l Autor Ok Dodaje Obiekt Z Siatka na Nim :) Brazowy Brudny Metal Taka Tekturę Bym użył A na Naramienniku jakieś Rurki odstające :) Zresztą zobaczę
Napisano 31 Sierpień 200915 l Autor ok Przykład Rurek Będzie trzeba potem je na nowo zrobić Ale narazię na tym etapie wygląda dobrze :)
Napisano 31 Sierpień 200915 l Wygląda na to że zacząłeś od najmniej ważnych rzeczy. Ponadto ustawiłeś subdivki na wysoki poziom, i jak tak dalej pójdzie to przy zbroi w połowie gotowej karta graficzna popełni sepuku. Modelowanie z włączonym subdivem to zła praktyka i prowadzi często do obiektów których jedynym plusem jest gładkość. Wiem, bo tam byłem i się leczę.
Napisano 31 Sierpień 200915 l Autor Sub ustawiłem na 1 ale i tak narazię się uczę bardziej funkcji modyfikacji itp
Napisano 31 Sierpień 200915 l Autor Ok tutaj pokazane wszystkie Poly tak jak cały czas i w WireFrame MS siedzę w 3D i na tym Forum krótko Wiec nie wiem co to znaczy -.- Czekam na propozycje co Dodać zazwyczaj to dodaje :)
Napisano 31 Sierpień 200915 l Żeby wygładzić model używasz MeshSmoot TurboSmooth lub "Use nurms subdivision" Dawaj siatki bez tego.
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Autor Wrzuciłem model Faceta by widzieć jak rozmieścić elementy :D Wziąłem Go z Zbrusha (jeden z podstawowych modeli)
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Jeżeli potrzebujesz modele ludzkie to możesz skorzystać z programu MakeHuman :) http://makehuman.10001downloads.com/ Prosty program, a cieszy :) Pokazuj siatki bez MS :P Po prawej na liście modyfikacji masz taką żarówkę :D Wyłącz ją tam gdzie masz MeshSmooth, TurboSmooth lub "Use nurms subdivision".
Napisano 2 Wrzesień 200915 l Autor OK Schemat kolorów + mały update :) Bez siatki bo dużo się nie zmieniło Z tylu zbroi będzie Miecz Fantasy :) nad którym teraz pracuje Może też jakiś karabin
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto