rozpruwacz Napisano 1 Wrzesień 2009 Share Napisano 1 Wrzesień 2009 zrobilem pewna animacje i po pewnym czasie stwierdzilem ze jest jednak zbyt szybka, wolalbym ja zwolnic 2 razy... teraz tak, to jest wiele osobnych elementow, wiele roznych kluczy animacji, wiec przesuwanie kluczy wlasnorecznie trwalo by bardzo dlugo.... :/ jest jakis sposob zeby renderowal mi dwa razy wiecej klatek niz potrzeba? wpisalem w animacji 50fps zamiast 25 ale wtedy odtwarza mi poprostu szybciej renderujac ta sama ilosc klatek.... zna ktos na to sposob? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amor_priv Napisano 1 Wrzesień 2009 Share Napisano 1 Wrzesień 2009 A nie próbowałeś wstawić 12fps? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 1 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2009 tez nie, blender wtedy poprostu zwalnia animacje, problem w tym ze blender ustawia klucze na klatkach, a nie w czasie, tak ze zmiana fps nic nie daje jesli chodzi o animacje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mallow Napisano 1 Wrzesień 2009 Share Napisano 1 Wrzesień 2009 Musiałbym pobawić się chwilę Blenderem, żeby podać Ci gotowe i pewne rozwiązanie. Ale spróbuj 4 rzeczy: -krzywej IPO o nazwie Time (ale to zadziała tylko dla danego obiektu) -NLA editor (gdzie możesz zaznaczyć wszystkie klatki kluczowe i je po prostu przeskalować razy 2) -to samo dla kości w Action Editor -paska z efektem Speed Control w Sequence Editor (rozwiązanie najmniej dokładne, możesz to sprawdzić już na materiale wyrenderowanym z poprzednią prędkością; możesz też tam włączyć Enable Frame Blending, żeby dorobiło Ci klatki pośrednie, żeby efekt był bardziej płynny; wiadomo jednak, idealnie nie będzie) Najlepiej chyba jakościowo i czasowo wyjdzie Ci rozwiązanie drugie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 1 Wrzesień 2009 Share Napisano 1 Wrzesień 2009 Rozwiązanie z IPO time jest chyba najlepsze. Możesz jeszcze dla każdego obiektu utworzyć akcję z jego IPO i dla każdej akcji przeskalować wszystkie klucze względem klatki startowej. Jeżeli masz mniej jak 20 animowanych obiektów to jest to niezbyt uciążliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się