Jump to content

Featured Replies

Posted

zrobilem pewna animacje i po pewnym czasie stwierdzilem ze jest jednak zbyt szybka, wolalbym ja zwolnic 2 razy...

teraz tak, to jest wiele osobnych elementow, wiele roznych kluczy animacji, wiec przesuwanie kluczy wlasnorecznie trwalo by bardzo dlugo.... :/

jest jakis sposob zeby renderowal mi dwa razy wiecej klatek niz potrzeba?

wpisalem w animacji 50fps zamiast 25 ale wtedy odtwarza mi poprostu szybciej renderujac ta sama ilosc klatek....

 

zna ktos na to sposob?

  • Replies 4
  • Views 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

tez nie, blender wtedy poprostu zwalnia animacje,

problem w tym ze blender ustawia klucze na klatkach, a nie w czasie, tak ze zmiana fps nic nie daje jesli chodzi o animacje....

Musiałbym pobawić się chwilę Blenderem, żeby podać Ci gotowe i pewne rozwiązanie. Ale spróbuj 4 rzeczy:

-krzywej IPO o nazwie Time (ale to zadziała tylko dla danego obiektu)

-NLA editor (gdzie możesz zaznaczyć wszystkie klatki kluczowe i je po prostu przeskalować razy 2)

-to samo dla kości w Action Editor

-paska z efektem Speed Control w Sequence Editor (rozwiązanie najmniej dokładne, możesz to sprawdzić już na materiale wyrenderowanym z poprzednią prędkością; możesz też tam włączyć Enable Frame Blending, żeby dorobiło Ci klatki pośrednie, żeby efekt był bardziej płynny; wiadomo jednak, idealnie nie będzie)

 

Najlepiej chyba jakościowo i czasowo wyjdzie Ci rozwiązanie drugie.

Rozwiązanie z IPO time jest chyba najlepsze. Możesz jeszcze dla każdego obiektu utworzyć akcję z jego IPO i dla każdej akcji przeskalować wszystkie klucze względem klatki startowej. Jeżeli masz mniej jak 20 animowanych obiektów to jest to niezbyt uciążliwe.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy