Skocz do zawartości

SketchUp - teksturowanie


olopl

Rekomendowane odpowiedzi

Pod koniec

filmiku jest pokazane jak gościu przesuwa te taki pineski po tekturze. Jednak nie znam na tyle angielskiego i nie potrafię zrozumieć co on mówi żeby wcisnąć żeby to przesuwać . Więc jeżeli ktoś by zrozumiał albo po porostu wie jak to zrobić, to żeby napisał, jeżeli może oczywiście.

 

Druga sprawa jest tak że coś poprzestawiałem i teraz gdy teksturuje jaki kol wiek obiekt to on po o teksturowaniu wygląda tak jak na tym obrazku. Wcześniej gdy teksturowałem taki model obrazek był na całej ścianie obiektu. Nie był tak dziwnie pomnożony. Jeżeli ktoś wie jak to naprawić będę naprawdę wdzięczny.

 

Z góry dzięki za odwiedź i mam nadzieje że nie pomyliłem działu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie jestem ekspertem od skeczapa ale się nim bawiłem 5 minut

 

pinezki chwytasz i przeciągasz :D a żeby je pokazać dajesz edit > face > texture > position

 

a co do powtarzającej się tekstury to mi się wydaje ze w tym okienku masz skalę małą i dlatego się powtarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pinezki chwytasz i przeciągasz :D a żeby je pokazać dajesz edit > face > texture > position
Dzięki za odpowiedź. Wiem jak to włączyć tyle że na tym filmiku co pokazałem w pierwszym poście chodzi mi o to jak on przesuwa te pineski po tekturze, a mimo to tekstura mu się nie rusza?. A gdy ja je chwytam to przesuwa mi się cała tekstura wraz z owymi pineskami. Jest to dokładnie pokazane w 3:49 minucie tego filmiku. No więc jak on to robi?

 

a co do powtarzającej się tekstury to mi się wydaje ze w tym okienku masz skalę małą i dlatego się powtarza

A to w takim razie wie jak ktoś to naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącza edycję pinezek po prostu. Co do powtarzania się tekstur to jak masz je małe to nic nie poradzisz na to a jeżeli masz je duże to w okienku materiałów możesz im zdefiniować jaką powierzchnię zajmują i już nie martwić się skalą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki działa wsio. W 3dsmaxie jest taka fajna opcja dzięki, której tekstura może być równa stworzonemu obiektowi. Czy może da się też zrobić takie coś w owym programie? i mam nadziej że wiecie o co mi chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności