persching Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Wiatm, to mój pierwszy post tutaj :D Zacząłem modelować takiego podwodnego stwora (Atlantyda, te klimaty :P). Zaznaczam, że to co ma on zamiast ust, to nie są jego jądra, tylko skrzela...
empik Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Witam cie na forum pracka fajna ale co on/ona ma w pysku jajka??
zombo master Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 narazie mało ciekawie to wygląda ale sie zapowiada dobzre ps. wyjmij mu te jaja z pyska bo sie udusi
Myszek Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 chyba pierwszy raz widze aby ktos po praz pierwszy odrazu zalozyl poprawnie temat, brawo ! A co do pracko to moze byc, ale skoro on bedzie mieszkac pod woda (ja tak przynajmniej zakladam) to po co mu nos ?? i tak nie bedzie oddychac nosem bo bede mial skrzela
persching Napisano 7 Kwiecień 2004 Autor Napisano 7 Kwiecień 2004 to skrzela miały być a nie jaja, ale jak wszystkim się odrazu kojarzy to chyba rzeczywiście go wykastruję :P
xMark Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 to skrzel w zaden sposob nie przypomina. zrob mu skrzela na szyji :D
Fafex Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 A w pysku ma drugą taką parę jajek, że mu tak te policzki wypycha? ;)
dynio Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 takie praktycznie pytanie : czym on by wydawał dzwięki skoro ma to w ustach ?
persching Napisano 7 Kwiecień 2004 Autor Napisano 7 Kwiecień 2004 doszedłem do słusznego wniosku, że humanoid nie wilbłąd i pić pifko musi :). Dlatego jest już otwór gębowy, a poza tym trochę poprzerabiałem i jest siateczka.
BLADE Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Troszke wyglada jakby sie miał zaraz roztopic... popraw jeszcze te skrzela.. napewno sa lepsze niz poprzednie. oczodoły także jakieś dziwne równierz bym poprawił, np dodając powieki itp no i ta twarz jakaś taka płaska, kwadratowa.. pracuj dalej a wyjdzie coś ztego ciekawego. pozdrawiam.
Dr0cK Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 Rzeczywiście troche wyglda jak by byl z wosku. Musisz zagęścić bardziej siatke. I postaraj sie bo te skrzela wyglądaja jakbyś na odwal zrobil, kompletnie nierówne :) Więc do dzieła..:) Pozdrowienia
Fafex Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 Chociaż z takiego nierównego modelu może wyjść coś fajnego jeśli wrzucisz na to bardzo dobre tekstury. A czy będzie reszta postaci i jakieś otoczenie?
dynio Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 Dla mnie ta siatka jest zdecydowanie za gęsta :/
chveti Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 czytając seaman myślałem że bramkarza robish :P a tu jakis koles z pisankami w gębie....pracuj
Jedrush Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 z ta siatka to jest tak ze zbrush ma to do siebie ze jego siatki sa geste.. a pozatym jak na mozliwosci tego programu to to co pokazales wyglada miernie
persching Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Napisano 8 Kwiecień 2004 tak zasadniczo to ten gostek ma być raczej jednym z wielu elementów sceny także planuję oprzeć wszystko o teksturki. btw: nie robię tego w z brushu tylko w starym dobrym maxie i mam problem z zagęszczeniem siatki za uszami a rozżedzeniem gdzie indziej :( dlatego tak ją zagęściłem
Jedrush Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 glowe dam sobie urwac ze to zbrush , takiej siatki sie w maxie nie robi (po prostu inaczej wyglada)
persching Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Napisano 8 Kwiecień 2004 z zbrushem mam złe wspomnienia. Jak kiedyś ściągnąłem demo to system mi się kykrzaczał co 5 sekund także finalnie nigdy nie udało mi się pobawić tym programem :( modelu nie robiłem od początku, tylko zimportowałem schematyczną siatkę dla uzyskania lepszego efektu(czytaj-nie chciało mi się :P)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się