Napisano 7 Kwiecień 200420 l Wiatm, to mój pierwszy post tutaj :D Zacząłem modelować takiego podwodnego stwora (Atlantyda, te klimaty :P). Zaznaczam, że to co ma on zamiast ust, to nie są jego jądra, tylko skrzela...
Napisano 7 Kwiecień 200420 l narazie mało ciekawie to wygląda ale sie zapowiada dobzre ps. wyjmij mu te jaja z pyska bo sie udusi
Napisano 7 Kwiecień 200420 l chyba pierwszy raz widze aby ktos po praz pierwszy odrazu zalozyl poprawnie temat, brawo ! A co do pracko to moze byc, ale skoro on bedzie mieszkac pod woda (ja tak przynajmniej zakladam) to po co mu nos ?? i tak nie bedzie oddychac nosem bo bede mial skrzela
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Autor to skrzela miały być a nie jaja, ale jak wszystkim się odrazu kojarzy to chyba rzeczywiście go wykastruję :P
Napisano 7 Kwiecień 200420 l takie praktycznie pytanie : czym on by wydawał dzwięki skoro ma to w ustach ?
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Autor doszedłem do słusznego wniosku, że humanoid nie wilbłąd i pić pifko musi :). Dlatego jest już otwór gębowy, a poza tym trochę poprzerabiałem i jest siateczka.
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Troszke wyglada jakby sie miał zaraz roztopic... popraw jeszcze te skrzela.. napewno sa lepsze niz poprzednie. oczodoły także jakieś dziwne równierz bym poprawił, np dodając powieki itp no i ta twarz jakaś taka płaska, kwadratowa.. pracuj dalej a wyjdzie coś ztego ciekawego. pozdrawiam.
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Rzeczywiście troche wyglda jak by byl z wosku. Musisz zagęścić bardziej siatke. I postaraj sie bo te skrzela wyglądaja jakbyś na odwal zrobil, kompletnie nierówne :) Więc do dzieła..:) Pozdrowienia
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Chociaż z takiego nierównego modelu może wyjść coś fajnego jeśli wrzucisz na to bardzo dobre tekstury. A czy będzie reszta postaci i jakieś otoczenie?
Napisano 8 Kwiecień 200420 l czytając seaman myślałem że bramkarza robish :P a tu jakis koles z pisankami w gębie....pracuj
Napisano 8 Kwiecień 200420 l z ta siatka to jest tak ze zbrush ma to do siebie ze jego siatki sa geste.. a pozatym jak na mozliwosci tego programu to to co pokazales wyglada miernie
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor tak zasadniczo to ten gostek ma być raczej jednym z wielu elementów sceny także planuję oprzeć wszystko o teksturki. btw: nie robię tego w z brushu tylko w starym dobrym maxie i mam problem z zagęszczeniem siatki za uszami a rozżedzeniem gdzie indziej :( dlatego tak ją zagęściłem
Napisano 8 Kwiecień 200420 l glowe dam sobie urwac ze to zbrush , takiej siatki sie w maxie nie robi (po prostu inaczej wyglada)
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor z zbrushem mam złe wspomnienia. Jak kiedyś ściągnąłem demo to system mi się kykrzaczał co 5 sekund także finalnie nigdy nie udało mi się pobawić tym programem :( modelu nie robiłem od początku, tylko zimportowałem schematyczną siatkę dla uzyskania lepszego efektu(czytaj-nie chciało mi się :P)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto