Napisano 5 Wrzesień 200915 l Witam. Wie ktoś Jak zrobić jakis materiał dla opony żeby wyglądał w miare przyzwoicie?. Edytowane 6 Wrzesień 200915 l przez bbandi
Napisano 7 Wrzesień 200915 l no trza wziąść dużo kauczuku, frakcji ropy naftowej plastyfikatorów, trochę izobutylu, jakieś solidne cięgna na kord i powinno być lux , aby opona natomiast wyglądał przyzwoicie trzeba jej wpoić 10 przykazań, zakazać ubierania się w wydekoltowane sukienki i wyzywającego zachowania, wtedy powinna wyglądać jak każda przyzwoita opona zawsze dziewica. a tak serio to może podaj trochę szczegółów na temat renderera w którym chcesz ten materiał zmajstrować? ciężko wróżyć przez firefoxa. jak w maxwellu czy vrayu to są stronki z darmowymi materiałami z których można ześlepić coś fajnego , a jak z innego rendera to mocno ciemno-szary materiał na diffuse i lekkie odbicia z szerokim glossinesem.
Napisano 7 Wrzesień 200915 l Autor Hehe dobre wejście, to ma być w poczciwym mentalu raju:). Tak sie zastanawiałem czy nie przerzucić się na tego całego vraya. dobre to?. tzn chcę zrobic render motocykla i nie mogę osiągnąć zamierzonego efektu w mentalu czy v-ray jest bardziej przyjazny?. Edytowane 7 Wrzesień 200915 l przez bbandi
Napisano 7 Wrzesień 200915 l Prostszy jest + masz duże bazy materiałów na necie. A materiału opony (gumy) nie ma w arch&design? Bo to może nie być wina materiału że źle wygląda tylko env/światła.
Napisano 7 Wrzesień 200915 l Autor No bo właśnie używam car painta z tego arch$design i mi dziwne efekty robi, spróbuję tego vraya pewnie mi zejdzie nauka bo jak w mental rayu siedze już chwile to przesiadka może troche potrwać. Dzięki za odpowiedzi.
Napisano 8 Wrzesień 200915 l moim zdaniem jest to dosyć zależne od modelu opon... z materiałem nie ma sporo komplikacji, ustawiasz dosyć szeroki gloss specular... pobaw się także parametrami brdf, tak ażeby specular był bardziej widoczniejszy od refleksów env.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto