bbandi Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam. Wie ktoś Jak zrobić jakis materiał dla opony żeby wyglądał w miare przyzwoicie?. Edytowane 6 Wrzesień 2009 przez bbandi
zdeno Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 no trza wziąść dużo kauczuku, frakcji ropy naftowej plastyfikatorów, trochę izobutylu, jakieś solidne cięgna na kord i powinno być lux , aby opona natomiast wyglądał przyzwoicie trzeba jej wpoić 10 przykazań, zakazać ubierania się w wydekoltowane sukienki i wyzywającego zachowania, wtedy powinna wyglądać jak każda przyzwoita opona zawsze dziewica. a tak serio to może podaj trochę szczegółów na temat renderera w którym chcesz ten materiał zmajstrować? ciężko wróżyć przez firefoxa. jak w maxwellu czy vrayu to są stronki z darmowymi materiałami z których można ześlepić coś fajnego , a jak z innego rendera to mocno ciemno-szary materiał na diffuse i lekkie odbicia z szerokim glossinesem.
bbandi Napisano 7 Wrzesień 2009 Autor Napisano 7 Wrzesień 2009 (edytowane) Hehe dobre wejście, to ma być w poczciwym mentalu raju:). Tak sie zastanawiałem czy nie przerzucić się na tego całego vraya. dobre to?. tzn chcę zrobic render motocykla i nie mogę osiągnąć zamierzonego efektu w mentalu czy v-ray jest bardziej przyjazny?. Edytowane 7 Wrzesień 2009 przez bbandi
Hynol Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 Prostszy jest + masz duże bazy materiałów na necie. A materiału opony (gumy) nie ma w arch&design? Bo to może nie być wina materiału że źle wygląda tylko env/światła.
bbandi Napisano 7 Wrzesień 2009 Autor Napisano 7 Wrzesień 2009 No bo właśnie używam car painta z tego arch$design i mi dziwne efekty robi, spróbuję tego vraya pewnie mi zejdzie nauka bo jak w mental rayu siedze już chwile to przesiadka może troche potrwać. Dzięki za odpowiedzi.
Temporal Napisano 8 Wrzesień 2009 Napisano 8 Wrzesień 2009 ale car paint to raczej do lakieru a nie do opon
gientekwl Napisano 8 Wrzesień 2009 Napisano 8 Wrzesień 2009 moim zdaniem jest to dosyć zależne od modelu opon... z materiałem nie ma sporo komplikacji, ustawiasz dosyć szeroki gloss specular... pobaw się także parametrami brdf, tak ażeby specular był bardziej widoczniejszy od refleksów env.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się