Refused Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 Witam. Mam taki problem. Czasami jak grupuje ze soba obiekty i kluczuje je to podczas ruszania parentem i ustawiania rotacji obiekt sie deformuje... mam np. cylinder i kiedy go obracm to sie splaszcza albo rozciaga.. Co moze byc powodem ? Dzieje sie tak nawet jak blokuje kanaly skalowania, kasuje historie itp. Pomuzcie...
Kroopson Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 a skale masz jednorodna na parencie i na czajldzie?? ( w sensie czy wszystkie kanaly scaleX, scaleY, scaleZ maja jedna wartosc)
Refused Napisano 7 Wrzesień 2009 Autor Napisano 7 Wrzesień 2009 Wlasnie chodzi o to ze wartosci w kanalach sie nie zmieniaja.. coprawda nie zrobilem freze transform.. ale jesli mam 1.2.1 i obiekt sie deformuje to w kanale nadal jest 1.2.1 dziwna sprawa, postaram sie jakiegos screnshota dac. i nie nie maja jednej wartosci.
Reanimator Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 to jakis bugol, mam wrazenie, ze kiedys pojawil sie taki problem kilka razy, ale za kazdym razem zapominam co jest powodem.
Kroopson Napisano 8 Wrzesień 2009 Napisano 8 Wrzesień 2009 jak nie maja jednej wartosci to masz swoja przyczyne. daj freeze transform jesli mozesz Nie rozumiem dlaczego ludzie ktorzy nie rozumieja co sie dzieje z danymi w sofcie do 3d (zwlaszcza w Maya) od razu krzycza ze to bugol.
asblaze Napisano 9 Wrzesień 2009 Napisano 9 Wrzesień 2009 Zgadza się, w hierarchii coś musi mieć zmienioną skale w jednej albo dwóch osiach. "Babol" ten trafia się w każdym sofcie, w którym pracowałem ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się