Skocz do zawartości

Problem z modelem robota...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam...mam taki problem...otóż chciałbym pobawić się animacjami i zrobiłem na wingsie 3d takiego prostego robota...i importowałem go w 3ds maxie...tylko że całość była postrzegana jako jeden model(nie było nawet widać edgów)

I mam pytanie (bo na wingsie mi modele całkiem ładnie wychodzą a na 3ds maxie nie za bardzo ;/) czy da się zrobić tak żeby model był postrzegany odzielnie? ,tzn. ręka osobno, noga osobno, itp. Jeżeli się nie da tak importując to może ktoś by mi powiedział jak takiego robota zrobć na maxie żeby był postrzregany odzielnie...a jak nie to może ktoś by mi takiego robocika zrobił..naprawde najprostrzego :)

 

PS: I prosił bym też o wytłumaczenie tego żeby mi było widać wszystkie kreski (edge? Dobrze mówie? :P)

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam...

Orpis

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia o czym mówisz. Jak to żeby bylo edge widać? Nie wiem jak sprawiłeś że ich nie ma... Model będzie się składał z osobnych elementów jak je wymodelujesz osobno. Co do zrobienia robocika to zapomnij - nikt za ciebie tego robić nie będzie. A jak chcesz animować to ściągnij darmowego riga albo ustaw bipeda i tyle.

Napisano

Możesz detachować każdy element do oddzielnych obiektów, ale gorąco polecam tutki o podstawach maxa, bo bez tego raczej nie ruszysz. Wrzuć ten swój modelik do załącznika i zobaczymy co jest grane. Tylko w 3ds żeby otworzyć się dało.

Napisano (edytowane)

Wielkie dzięki ... ale mam jescze jeden problem...otexturowałem go w wingsie i zmian nie widać w maxie

Edytowane przez Orpis
Napisano

znaczy nie widać tekstur w maxie??

jeżeli tak to musisz utworzyć nowy materiał, z odpowiednio ustawionymi przez ciebie mapami.(to chyba tyle z grubsza)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności