Orpis Napisano 11 Wrzesień 2009 Share Napisano 11 Wrzesień 2009 Witam...mam taki problem...otóż chciałbym pobawić się animacjami i zrobiłem na wingsie 3d takiego prostego robota...i importowałem go w 3ds maxie...tylko że całość była postrzegana jako jeden model(nie było nawet widać edgów) I mam pytanie (bo na wingsie mi modele całkiem ładnie wychodzą a na 3ds maxie nie za bardzo ;/) czy da się zrobić tak żeby model był postrzegany odzielnie? ,tzn. ręka osobno, noga osobno, itp. Jeżeli się nie da tak importując to może ktoś by mi powiedział jak takiego robota zrobć na maxie żeby był postrzregany odzielnie...a jak nie to może ktoś by mi takiego robocika zrobił..naprawde najprostrzego :) PS: I prosił bym też o wytłumaczenie tego żeby mi było widać wszystkie kreski (edge? Dobrze mówie? :P) Z góry dziękuje i pozdrawiam... Orpis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 12 Wrzesień 2009 Share Napisano 12 Wrzesień 2009 Szczerze mówiąc nie mam pojęcia o czym mówisz. Jak to żeby bylo edge widać? Nie wiem jak sprawiłeś że ich nie ma... Model będzie się składał z osobnych elementów jak je wymodelujesz osobno. Co do zrobienia robocika to zapomnij - nikt za ciebie tego robić nie będzie. A jak chcesz animować to ściągnij darmowego riga albo ustaw bipeda i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 12 Wrzesień 2009 Share Napisano 12 Wrzesień 2009 Możesz detachować każdy element do oddzielnych obiektów, ale gorąco polecam tutki o podstawach maxa, bo bez tego raczej nie ruszysz. Wrzuć ten swój modelik do załącznika i zobaczymy co jest grane. Tylko w 3ds żeby otworzyć się dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 12 Wrzesień 2009 Share Napisano 12 Wrzesień 2009 PS: I prosił bym też o wytłumaczenie tego żeby mi było widać wszystkie kreski (edge? Dobrze mówie? :P) chyba chodzi o f4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orpis Napisano 12 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 12 Wrzesień 2009 Tak o to mi chodziło indian...dzięki :) więc widzisz lucek91 .. wszystko jest możliwe :) W załączniku mi invaild wyskoczył więc dodałem na sendspace: http://www.sendspace.pl/file/1f8e28ea8c4db0fe3e5a339 Proszę się nie śmiać :P To tylko zwykły robocik bez textur :P ale może będą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 12 Wrzesień 2009 Share Napisano 12 Wrzesień 2009 żeby, części tego robocika były postrzeganie oddzielnie, nic prostrzego jak: zaznaczasz np poligony i klikasz Edit Geometry-> detach i klikasz ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orpis Napisano 13 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 13 Wrzesień 2009 (edytowane) Wielkie dzięki ... ale mam jescze jeden problem...otexturowałem go w wingsie i zmian nie widać w maxie Edytowane 13 Wrzesień 2009 przez Orpis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 13 Wrzesień 2009 Share Napisano 13 Wrzesień 2009 znaczy nie widać tekstur w maxie?? jeżeli tak to musisz utworzyć nowy materiał, z odpowiednio ustawionymi przez ciebie mapami.(to chyba tyle z grubsza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 14 Wrzesień 2009 Share Napisano 14 Wrzesień 2009 a potem to wyrenderować albo włączyć wyświetlanie texturek w viewporcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi