pretorianstalker Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 Witam Mam problem z teksturami :) Nie mogę nałożyć bit mapy na obiekt - jak załaduję bit mapę w Material Editor, to przycisk do nałożenia jej na zaznaczony obiekt jest nieaktywny... Czytałem temat z opisem wykonania tej czynności jakby ktoś pytał ;) Niestety wg tego opisu nie da rady tego wykonać, bo nie można kliknąć na koniec tego przycisku... Czy bit mape trzeba jeszcze jakoś przygotować? W biblii do 3ds max wyczytałem, że: "2d maps cannot be applied directly to an object in the viewport..." Jak wiec zrobić to "indirectly"?
Gość User190 Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 Trzeba ją wrzucić w odpowiedni slot materiału. Np. slot diffuse materiału Standard.
pretorianstalker Napisano 12 Wrzesień 2009 Autor Napisano 12 Wrzesień 2009 Dzięki :) Działa... A można jakoś zmienić ustawienia tak żeby było widać efetk w viewporcie? Bo niezależnie od tego czego bym nie użył to wszystko jest szare...
kindlar Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Wciśnij niebiesko biały sześcian w mat. edytorze, Show in viewport.
pretorianstalker Napisano 13 Wrzesień 2009 Autor Napisano 13 Wrzesień 2009 Damn... No tak... Sorry za takie pytania, ale z 3ds maxem bawię się drugi dzień :P POstaram się powstrzymać na jakiś czas ;) W razie poważnych problemów odezwę się ponownie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się