Skocz do zawartości

Nakładanie tekstury - standardowa procedura nie chce działać


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Mam problem z teksturami :) Nie mogę nałożyć bit mapy na obiekt - jak załaduję bit mapę w Material Editor, to przycisk do nałożenia jej na zaznaczony obiekt jest nieaktywny... Czytałem temat z opisem wykonania tej czynności jakby ktoś pytał ;) Niestety wg tego opisu nie da rady tego wykonać, bo nie można kliknąć na koniec tego przycisku... Czy bit mape trzeba jeszcze jakoś przygotować? W biblii do 3ds max wyczytałem, że:

"2d maps cannot be applied directly to an object in the viewport..."

Jak wiec zrobić to "indirectly"?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Trzeba ją wrzucić w odpowiedni slot materiału. Np. slot diffuse materiału Standard.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności