Skocz do zawartości

ps3 + kompuer = większa moc obliczeniowa?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich:)

Ostatnio wpadłem na taki pomysł ale nie znam się za bardzo na takich połączeniach. Zastanawiam się czy można w jakiś sposób wykorzystać moc obliczeniową ps 3 do renderingu, tak aby zwiekszyć moc komputera:D Pewnie nie ale fajnie pomarzyc:D

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tzn nie chodzi mi tutaj o zaintalowanie maxa i renderowanie na psie tylko bardziej cos w stylu polaczenie procesorow.

Napisano

a ja powiem inaczej:

jeśli jest możliwość postawienia linuxa, który jest zgodny z POSIX'em to jest to wykonalne.

Kwestia samego dostępu to mniejszy problem, wystarczy odpowiednio napisane 'proc' file bądź sterowniki urządzenia blokowego, aby ładnie strumień danych można było obrabiać.

Największym problemem byłby interface, nie wiem czy gigabit ethernet by wystarczył swoimi osiągami na taką porcję danych.

Jest to do zrobienia, ale problemy takie jak interface, niskopoziomowe funkcje ktore by odpowiednio przeliczały strumień, wydajny protokół komunikacji skutecznie by mieszały w nim.

Napisano

no i co z tego ze postawicie linuxa na PS3, skoro ten Linux nie bedzie w stanie skorzystac z ani jednego akceleratora w PS3 poza procesorem glownym, ba, nawet z graficznego procesora do dnia dzisiejszego nie jest w stanie skorzystac w wiekszym wymiarze niz proste 2D

Napisano

Cell procesor to troszke przymalo zeby sie na to rzucic, tam jest duzo wiecej fajnych procesorow naladowanych, ktore swietnie operuja strumieniami i macierzami,.... ale w Linuxie jak narazie,

cytat:

"Linux on the PlayStation 3 allows for a huge range of homebrew programs to be developed and is entirely and completely sanctioned by Sony. Although the Cell's performance is more than enough to handle most media requirements, it does lack the 3D performance of a contemporary GPU. For this reason many complex games aren't possible on the PlayStation 3 through Linux as access to hardware acceleration in the RSX is restricted by a hypervisor.

 

There have been developments in enabling access to the RSX through the Linux kernel and the X Window System[19]. It's possible to use the RSX memory as swap space. A trick to access some 3D functions was blocked with firmware 2.10."

 

Narazie malo rozowo to wyglada, a wujek Sony dodatkowo to utrudnia :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności