Gość kakaku Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Witam wszystkich:) Ostatnio wpadłem na taki pomysł ale nie znam się za bardzo na takich połączeniach. Zastanawiam się czy można w jakiś sposób wykorzystać moc obliczeniową ps 3 do renderingu, tak aby zwiekszyć moc komputera:D Pewnie nie ale fajnie pomarzyc:D
NV Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 A jak wyobrażasz sobie zainstalować oprogramowanie na ps3 ;p ?
hcpiter Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Linuxa poprostu mozna postawic, byl temat dosc dlugi na ten temat, ogolnie nie oplaca sie tracic czasu :)
Gość kakaku Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 tzn nie chodzi mi tutaj o zaintalowanie maxa i renderowanie na psie tylko bardziej cos w stylu polaczenie procesorow.
kamil.ochel Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 musisz miec system na ps3 i spiac oba w klaster ;D powodzenia, nie opłaca sie jak mowi hcpiter
!?! Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 a ja powiem inaczej: jeśli jest możliwość postawienia linuxa, który jest zgodny z POSIX'em to jest to wykonalne. Kwestia samego dostępu to mniejszy problem, wystarczy odpowiednio napisane 'proc' file bądź sterowniki urządzenia blokowego, aby ładnie strumień danych można było obrabiać. Największym problemem byłby interface, nie wiem czy gigabit ethernet by wystarczył swoimi osiągami na taką porcję danych. Jest to do zrobienia, ale problemy takie jak interface, niskopoziomowe funkcje ktore by odpowiednio przeliczały strumień, wydajny protokół komunikacji skutecznie by mieszały w nim.
Gość Gosc Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 no i co z tego ze postawicie linuxa na PS3, skoro ten Linux nie bedzie w stanie skorzystac z ani jednego akceleratora w PS3 poza procesorem glownym, ba, nawet z graficznego procesora do dnia dzisiejszego nie jest w stanie skorzystac w wiekszym wymiarze niz proste 2D