peter_f Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 Mam pytanie: Czy gdy stworzymy materiał typu Multi-subobject i powiedzmy wstawimy jako pierwszy ID materiał Arch&Design Mentala i do jego slotu diffuse załadujemy bitmapę i do drugiego ID wstawimy Arch&Design ale o innych nastawach np. glossiness i do diffuse wstawimy instancję bitmapy ze slotu diffuse z pierwszego ID to czy przy renderingu komp będzie liczył tą mapę jako jedną czy już jako dwie?
waza Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Jeśli dobrze pamiętam, to w książce "Doskonałość i precyzja" jest napisane, że ta sama mapa bitowa w różnych slotach, nie obciąża dodatkowo komputera. 1
Gość Gosc Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Mental nie laduje mapy z tej samej sciezki drugi raz, chyba ze mapa jest DSO (shared object) ale to inna bajka, niedostepna w Maxie.
peter_f Napisano 16 Wrzesień 2009 Autor Napisano 16 Wrzesień 2009 (edytowane) Bardzo dzięki chłopaki. Bardzo mi pomogliście. Rep-y dla Was :) P.S. Waza sorry, ale nie mogę już dodać CI rep-a . Nie wiem dlaczego :? Edytowane 16 Wrzesień 2009 przez peter_f
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się