Napisano 15 Wrzesień 200915 l Mam pytanie: Czy gdy stworzymy materiał typu Multi-subobject i powiedzmy wstawimy jako pierwszy ID materiał Arch&Design Mentala i do jego slotu diffuse załadujemy bitmapę i do drugiego ID wstawimy Arch&Design ale o innych nastawach np. glossiness i do diffuse wstawimy instancję bitmapy ze slotu diffuse z pierwszego ID to czy przy renderingu komp będzie liczył tą mapę jako jedną czy już jako dwie?
Napisano 16 Wrzesień 200915 l Jeśli dobrze pamiętam, to w książce "Doskonałość i precyzja" jest napisane, że ta sama mapa bitowa w różnych slotach, nie obciąża dodatkowo komputera.
Napisano 16 Wrzesień 200915 l Mental nie laduje mapy z tej samej sciezki drugi raz, chyba ze mapa jest DSO (shared object) ale to inna bajka, niedostepna w Maxie.
Napisano 16 Wrzesień 200915 l Autor Bardzo dzięki chłopaki. Bardzo mi pomogliście. Rep-y dla Was :) P.S. Waza sorry, ale nie mogę już dodać CI rep-a . Nie wiem dlaczego :? Edytowane 16 Wrzesień 200915 l przez peter_f
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto