Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie:

Czy gdy stworzymy materiał typu Multi-subobject i powiedzmy wstawimy jako pierwszy ID materiał Arch&Design Mentala i do jego slotu diffuse załadujemy bitmapę i do drugiego ID wstawimy Arch&Design ale o innych nastawach np. glossiness i do diffuse wstawimy instancję bitmapy ze slotu diffuse z pierwszego ID to czy przy renderingu komp będzie liczył tą mapę jako jedną czy już jako dwie?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli dobrze pamiętam, to w książce "Doskonałość i precyzja" jest napisane, że ta sama mapa bitowa w różnych slotach, nie obciąża dodatkowo komputera.

  • Like 1
Napisano

Mental nie laduje mapy z tej samej sciezki drugi raz, chyba ze mapa jest DSO (shared object) ale to inna bajka, niedostepna w Maxie.

Napisano (edytowane)

Bardzo dzięki chłopaki. Bardzo mi pomogliście. Rep-y dla Was :)

P.S. Waza sorry, ale nie mogę już dodać CI rep-a . Nie wiem dlaczego :?

Edytowane przez peter_f

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności