Posted September 15, 200915 yr Mam pytanie: Czy gdy stworzymy materiał typu Multi-subobject i powiedzmy wstawimy jako pierwszy ID materiał Arch&Design Mentala i do jego slotu diffuse załadujemy bitmapę i do drugiego ID wstawimy Arch&Design ale o innych nastawach np. glossiness i do diffuse wstawimy instancję bitmapy ze slotu diffuse z pierwszego ID to czy przy renderingu komp będzie liczył tą mapę jako jedną czy już jako dwie?
September 16, 200915 yr Jeśli dobrze pamiętam, to w książce "Doskonałość i precyzja" jest napisane, że ta sama mapa bitowa w różnych slotach, nie obciąża dodatkowo komputera.
September 16, 200915 yr Mental nie laduje mapy z tej samej sciezki drugi raz, chyba ze mapa jest DSO (shared object) ale to inna bajka, niedostepna w Maxie.
September 16, 200915 yr Author Bardzo dzięki chłopaki. Bardzo mi pomogliście. Rep-y dla Was :) P.S. Waza sorry, ale nie mogę już dodać CI rep-a . Nie wiem dlaczego :? Edited September 16, 200915 yr by peter_f
Create an account or sign in to comment