Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tworzę baśniową wieżę w 3D Coat, właściwie to dopiero poznaję ten program. Chciałbym uzyskać kilka wskazówek odnośnie textur i normal mapy. Nie wiem czy nie przesadziłem z nasyceniem kolorów (czego nie widać na filmie).

Podpowiedzcie co poprawić.

 

wieża z Silo wygląda tak:

 

silo.jpg

 

 

Filmik zajmuje 15MB (Xvid)

 

http://www.patart.com.pl/portfolio/coat2.avi

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Aspirin

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oteksturuj to jakoś wstępnie, nie zwracając nawet uwagi na taki stopień szczegółowości jak obecnie, bo się zadziubiesz na śmierć. Bryła jest ciekawa, jedyne co mi nie pasuje to brak wspólnej skali schodków i bramy, okien, mostku. Prawdopodobnie będzie to wszystko wyglądać lepiej jak schodki będą podobnej wielkości co deski na mostku.

Edytowane przez narwik

Napisano
  • Autor

masz racje z tymi deskami, przeoczyłem to, dzięki. Starałem się wszędzie dopasować ludka - jako proporcje - a nie zwróciłem uwagi na ogromniaste dechy :/

Faktycznie, troche sie dziubię z tymi schodami i ewidentnie dobrze prawisz, wstępnie to sobie oteksturuję.

 

pozdrawiam

Napisano

Daruj sobie na przyszłość uploadowanie 30mb screenshotów w postaci avi, wystarczyłyby 4 jpgi raczej.

Napisano
  • Autor

bardzo lubie 30mb jpg w postaci avi.

a na przyszłość polecam Virtualdub'a i opcje info.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności