Aspirin Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 (edytowane) Tworzę baśniową wieżę w 3D Coat, właściwie to dopiero poznaję ten program. Chciałbym uzyskać kilka wskazówek odnośnie textur i normal mapy. Nie wiem czy nie przesadziłem z nasyceniem kolorów (czego nie widać na filmie). Podpowiedzcie co poprawić. wieża z Silo wygląda tak: Filmik zajmuje 15MB (Xvid) http://www.patart.com.pl/portfolio/coat2.avi Pozdrawiam Edytowane 17 Wrzesień 2009 przez Aspirin
narwik Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 (edytowane) Oteksturuj to jakoś wstępnie, nie zwracając nawet uwagi na taki stopień szczegółowości jak obecnie, bo się zadziubiesz na śmierć. Bryła jest ciekawa, jedyne co mi nie pasuje to brak wspólnej skali schodków i bramy, okien, mostku. Prawdopodobnie będzie to wszystko wyglądać lepiej jak schodki będą podobnej wielkości co deski na mostku. Edytowane 18 Wrzesień 2009 przez narwik
Aspirin Napisano 18 Wrzesień 2009 Autor Napisano 18 Wrzesień 2009 masz racje z tymi deskami, przeoczyłem to, dzięki. Starałem się wszędzie dopasować ludka - jako proporcje - a nie zwróciłem uwagi na ogromniaste dechy :/ Faktycznie, troche sie dziubię z tymi schodami i ewidentnie dobrze prawisz, wstępnie to sobie oteksturuję. pozdrawiam
Levus Napisano 19 Wrzesień 2009 Napisano 19 Wrzesień 2009 Daruj sobie na przyszłość uploadowanie 30mb screenshotów w postaci avi, wystarczyłyby 4 jpgi raczej. 1
Aspirin Napisano 21 Wrzesień 2009 Autor Napisano 21 Wrzesień 2009 bardzo lubie 30mb jpg w postaci avi. a na przyszłość polecam Virtualdub'a i opcje info.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się