Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Od jakiegoś czasu nie zamieszczałem nic na forum bo dysk mi sie spalił i nie mogłem dokończyć paru prac jak np. motoru Ducat916 ale to nic to coś szybkiego.

 

SRS99D Sniper HALO GUN to broń przyszłości i oceńcie sami.

 

 

 

 

 

Jak rozumiecie sami Work in Progress

Edytowane przez markus23
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trochę słabo widoczne. Jakiego softa używasz? Zrób większe rendery ze zbliżeniem na okolice mocowania lufy, gniazdo magazynka, kolbę i hamulec wylotowy. Nie widać żadnych nienaturalnych załamań, tak że model jest prawdopodobnie w porządku. Pokaż siatkę :) ładnie zaczęte.

Napisano

z grubsza model wyglada ok, ale ta siatka to jakas masakra - mozna to bylo zrobic uzywajac wiele wiele razy mniej poly

 

EDIT:

inna sprawa, ze jak robisz czesc gdzie lufa wchodzi w kolbe itd. to dobrze, zeby w tym elemencie w ktorym np. ta lufa wchodzi byl minimalnie wiekszy otwor poprzedzony nawet jakims bardzo cienkim pierscieniem, albo srednim chamferem, bo tak to wyglada jakby w boxa wlozono tube

Napisano (edytowane)

kumam dzieki M4cus za rade z lufą. a co do TS to te cholerne zagłebienia na lufie mnie męczyły wiec dałem tto po insecie i wyszło tak.

Jeszcze raz dzieki za wskazówke.

 

Poniżej mały update.

Edytowane przez markus23
Napisano

Po miechu przerwy potrzedłem dziś do karabinku-znów.

Dodałem screen na celownik-tak to sie chyba nazywa, lekko go zmieniłem oraz pare drobiazków.

Zamierzam też dodać texturki ale jakieś swoje nie oryginalny bedzie wygląd.

 

Prośbe mam też macie jakies fajne tutki do renderingu w mental rayu na końcowy efekt szukam. to na fotce to tylko light tracer dla wip'a.

 

 

91b546bf3dad5862.jpg

 

a7c0562f531d5cff.jpg

Napisano

Wydaje się deko kanciasty ale taki ma zapewne być. Rękojeść wygląda jakby zwężała się w dół co uniemożliwi pewny chwyt. Detalicznie i estetycznie, malina :)

Napisano

właśnie karabin ten ma różne wersje.

Ta z Halo rozni sie od prawdziwej wersji tej broni.

Co do rękojeści jest deko kańciasta ale na google jest troche wersji wiec starałem sie zabrać conieco z kazdej.

 

Dalej texturki będę leciał.

 

 

907bcdd099c13901.jpg

 

e0045be05e75df0a.jpg

Napisano

A to Final render.

Wiele nieuzyłem do rendera bo tylko default render, ale czas zacząć coś nowego.

 

Dzieki za wszystkim za podpowiedzi. :)

 

7c4908c2f0ed2e0a.jpg

Sorry za post za postem.

Napisano

Model gra i buczy jak już pisałem. W kolejnym WIPie będziesz musiał się skupic także na materiąlach, oświetleniu i co tam jeszcze w renderze jest potrzebne :) powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności