qbaqbaMAX3D Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Witam Panowie Prosba o info zwiazane z oswietleniem. Czy sa swiatla w LW ktorych blask jest widoczny w kamerze? Czy jest taka opcja w rendererze? i czy mozna je maskowac teksturami (gobo). Pozdrawiam Qba
Ford Prefect Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 W opcjach światła jest wszystko Jeśli chodzi o światło widoczne w kamerze - do tego służy lens flare, natomiast do tego gobo- volumetrics + jakiś plane z wyciętym kształtem albo clip mapą. No i to w sumie tyle, nie będę przepisywał instrukcji, pokombinuj ;)
qbaqbaMAX3D Napisano 4 Październik 2009 Autor Napisano 4 Październik 2009 Dzięki Ford za wędkę, światła się złowią :) Pozdrawiam Qba
Ford Prefect Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 No może zbyt lakonicznie to opisałem, jak masz jakieś pytania to wal, pokombinujemy :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się