Napisano 5 Październik 200915 l Witam, przeglądałem co się da i nie znalazłem odpowiedzi :-( Chciałbym wyrenderować dwa zdjęcia sceny w 3D Max R4, każde ujęcie z FOV 180. W jaki sposób ustawić camerę aby uzyskać zdjęcia potrzebne mi do zmontowania panoramy 3D ??? Zaznaczę że nie szukam opisu tworzenia panoram 360 stopni bo to już potrafię, chciałbym tylko wiedzieć jak zrobić zdjęcia typu "rybie oko" (fisheye) za pomocą rendera w 3D Max Studio.
Napisano 5 Październik 200915 l Wydaje mi się, że robi się kawałek sfery imitującej zwierciadło wypukle, nadaje się jej materiał idealnie odbijający otoczenie i wstawia się kamerę patrzącą na to zwierciadło. Kręcąc kamerą wraz z zwierciadłem można uzyskać właśnie coś takiego jak rybie oko. Tylko kamera jest tyłem do obiektów.
Napisano 5 Październik 200915 l Poczytaj o Pano2QTVR. http://gardengnomesoftware.com/ A jak nie, to tutek o rozwiązaniu z góry. Oraz tutorial MaGuu
Napisano 23 Październik 200915 l Autor Mam prośbę: Jakiego materiału użyć aby uzyskać wysoką rozdzielczość takiego renderingu z odbicia od kuli? Jakoś mi to nie wychodzi, odbicie jest rozmyte i nieostre. Ale ogólnie o taki efekt mi chodziło! Używam Pano2QTVR, te rendery odbicia z kuli mają slużyć jako pliki wejściowe właśnie do Pano2QTVR :-)
Napisano 23 Październik 200915 l Materiał Raytracing, ale tę kulę trzeba wygładzić. ups - przepraszam
Napisano 23 Październik 200915 l Autor Tak znam ten tutorial, jednak nie mam takich opcji w programie ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto