Skocz do zawartości

Obiektywy w 3D max - fisheye - rybie oko


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, przeglądałem co się da i nie znalazłem odpowiedzi :-(

Chciałbym wyrenderować dwa zdjęcia sceny w 3D Max R4, każde ujęcie z FOV 180. W jaki sposób ustawić camerę aby uzyskać zdjęcia potrzebne mi do zmontowania panoramy 3D ???

Zaznaczę że nie szukam opisu tworzenia panoram 360 stopni bo to już potrafię, chciałbym tylko wiedzieć jak zrobić zdjęcia typu "rybie oko" (fisheye) za pomocą rendera w 3D Max Studio.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wydaje mi się, że robi się kawałek sfery imitującej zwierciadło wypukle, nadaje się jej materiał idealnie odbijający otoczenie i wstawia się kamerę patrzącą na to zwierciadło. Kręcąc kamerą wraz z zwierciadłem można uzyskać właśnie coś takiego jak rybie oko. Tylko kamera jest tyłem do obiektów.

Napisano

Mam prośbę: Jakiego materiału użyć aby uzyskać wysoką rozdzielczość takiego renderingu z odbicia od kuli? Jakoś mi to nie wychodzi, odbicie jest rozmyte i nieostre. Ale ogólnie o taki efekt mi chodziło!

Używam Pano2QTVR, te rendery odbicia z kuli mają slużyć jako pliki wejściowe właśnie do Pano2QTVR :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności