Marshall Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 (edytowane) Czołem. W ramach dalszej nauki modelowania wydłubałem takiego patyka: Chętnie bym go oteksturował/wyrenderował dorobił scenke itp - ale - tutaj zaczyna się mój problem i dlatego wrzucam to do WIP'a w takim stanie. Soft na którym obecnie działam to max2010 + vray 1.5 sp3a. Poprzednio przed zmianą systemu był to max2009 + vray 1.5 sp2. Na nowym konfigu liczenie LC przy ustawieniach rzędu subdv: 200 Sampel size: 0,02 i number of passes: 1-2 i rozdziałce 320 trwa uwaga: 2h :?. Na poprzednim konfigu śmigało by to aż miło podejrzewam. Sprzętu nie mam jakiegoś super bo zaledwie Celeron 3GHz + 1,5Gb Ramu. W czym problem bo powoli mnie "grom z jasnego nieba" strzela ? Pozdrawiam. Szymon. Edytowane 25 Listopad 2009 przez Marshall
indian Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 no no Szymonie , wygląda obiecująco, wybrałeś sobie moją ulubioną gitarkę więc powodzenia
dac77 Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 No sorki ale Ty fanstastyczne oczekiwania masz. na 3GHz Celeronie to coś jak mój Sempron VRay musi liczyć żeby jakość była. Jak 2 godziny to dużo to polecam jakiś fizyczny renderer jak Maxwell i sobie zapuść rendering na 2 dni a wtedy VRay wyda Ci się super szybkim. Jest jakiś jednak powód, że graficy kupują procesory czterordzeniowce a profesjonaliści 2*4.
Marshall Napisano 16 Październik 2009 Autor Napisano 16 Październik 2009 (edytowane) @ indian - dzięki, to także mój fav' :) dac77 - thanks Cpt.Obvious :-) Widzisz, przy ustawieniach które podałem LC IMO powinno się liczyć MAX 30 min. Co do grafików-profesjonalistów - nie uważam się za grafika/profesjonalistę, a poza tym nie pomyślałeś że nie każdego początkującego stać na PC za 4-5k? Zdaję sobie sprawę że mam suabego PC no ale bez przesady z tymi czasami ;-). Pozdrawiam i no offence, weekend mamy :-) e: aha, dodam tylko że na poprzednim, słabszym sprzęcie 2-3H szły mi rendery poglądowe VIZ z teksturami, światłem itd itp. Także zastanawiam się czy zmiana na Maxa09 i Vray'a 1.5Rc2 nie przyniesie poprawy Edytowane 16 Październik 2009 przez Marshall
plasti Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 (edytowane) no w koncu, moja metoda robiles grubosc?? ładnie, ładnie jedziesz dalej a dobrego kompa do grafy kupisz nawet za 1500 zeta, i to dosc... // edytuj posty, a nie piszesz jeden pod drugim w odstępie 3 minut! knysha Edytowane 4 Listopad 2009 przez Knysha
Đraven Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 Faktycznie zapowiada się nieźle, to również moja ulubiona gitarka :) Klasyczny wygląd, zero przekombinowania, a możliwości ma takie, że wyciągniesz na tym od lekkiego bluesa do ciężkiego rocka czy thrash metalu :) A to liczenie takie długie przy materiałach raytrace (czyli z odbiciami) itd, czy przy takich roboczych zwykłych? Bo jeśli przy roboczych to faktycznie coś jest nie tak :)
plasti Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 masz dziwnie wypukly gryf przy szerokiej czesci, podstrunnica nie jest az tak ostra na kantach i troche bledow w okolicach mostkow...
Marshall Napisano 16 Październik 2009 Autor Napisano 16 Październik 2009 @ Draven - materiały robocze, brak jakichkolwiek tekstur/shaderow @ plasti - tak, Twoja metoda mozna powiedziec choc nie do konca ;). Gryf to chyba tak wyszło z perspektywy bo na pewno nie jest wypukły, chyba że Ci chodzi o body - to tak ma być :). No nic, zostało poprawić błędy dorobić stringi i finito modelu. Co myślicie o pomyśle zmiany na wcześniejszy konfig, może to pomóc?
Temporal Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 moze to poprostu wina vraya? znaczy sie inna wersja dziala troche inaczej i te same ustawienia sa "dokladniejsze" i licza sie dluzej? moze zmniejsz troche nastawy i zobacz czy czas i efekt nie bedzie gorszy od tego z max2009 oczywiscie to takie suche przypuszczenia bo na max2010 jeszcze nie pracowalem
Marshall Napisano 29 Październik 2009 Autor Napisano 29 Październik 2009 Czołem. Nie zapomniałem o tym topicu, problem w tym że po zmianie na maxa09 i vraya 1.5 eksportowanie obiektu nie przynosiło żądanych skutków więc musiałem wszystko modelować od nowa. No, nic mówi się trudno, w końcu ciągle się uczę, a to jakby "kolejna cegiełka" ;). Na obecną chwilę wygląda to tak: Może mi ktoś powiedzieć co jest nie tak z odbiciem na gitarze? Tzn. odbija się vraylight który świeci na BIAŁO a odbicie jest niebieskie... Pozdrawiam. Szymon.
Marshall Napisano 3 Listopad 2009 Autor Napisano 3 Listopad 2009 Czołem. W ramach nauki modelowania wrzucam kolejny model oraz zmieniam nazwę topicu :). Do Gibola wrócę kiedyś na pewno, po prostu odbił się bez echa i jakoś straciłem do niego wątek. Teraz WIP Nokia N73, w sumie 2 wieczory jak na obecny stan. Jeżeli ktoś chciałby się przyczynić do tego wątku może wrzucić następny pomysł na model do wykonania (oczywiście bez sadyzmu ;) ). Stąd nazwa tematu. Generalnie potrzebuję motywacji, więc poważnie pisząc poczuję się lepiej gdy ktoś wejdzie/ wpisze "Marshall opierdalasz się" widząc brak up'a :). Pozdrawiam. Szymon. P.S Sorry za opierd.... się ale to po prostu bardziej trafia do człowieka :).
GrześDuro Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 To ja powiem ze samolotow juz wystarczy;) z takich prostych to moze sprobuj wymodelowac buta, albo stacje kosmiczną, albo coś organicznego o.
Marshall Napisano 4 Listopad 2009 Autor Napisano 4 Listopad 2009 (edytowane) to chyba koniec przygody z Nokią. Kolejny up - hope soon :). e: teraz wpadł mi do głowy pomysł z aparatem. Wie ktoś może gdzie można dostać blueprinty do w/w np. do Sony Alpha XXX ? Edytowane 4 Listopad 2009 przez Marshall
shi Napisano 8 Listopad 2009 Napisano 8 Listopad 2009 lepiej usuń te bluzgi zanim dostaniesz od admina negatywa
bbandi Napisano 8 Listopad 2009 Napisano 8 Listopad 2009 Ja proponuje - przysiądź przy jednej pracy porządnie i ja skończ, masz najnowszy soft a gitare zostawiasz w postaci rendera sprzed 10 lat, telefon też kiepski widac krzywizny i nierówności, lepiej żebyś się pochwalił jakością a nie ilością prac, jak chcesz to mogę Ci podsunąć temat co zrobić ale dopiero jak zobaczę że dbasz o formę i jakość drobnych prac.
Marshall Napisano 10 Listopad 2009 Autor Napisano 10 Listopad 2009 Czołem. Dzięki za odpowiedzi. W takim razie up:
Marshall Napisano 18 Listopad 2009 Autor Napisano 18 Listopad 2009 Czołem. Po awarii dysku i odzyskiwaniu danych wracam do modelowania: Padło na Kawasaki Ninja250R. Póki co WIP. Stan rzeczy jak na załączonym obrazku. To dla mnie pierwszy model z kategorii "pojazdy" więc prosiłbym o wskazówki już teraz :).
Marshall Napisano 25 Listopad 2009 Autor Napisano 25 Listopad 2009 Siema. Progress. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w modelowaniu body bo siedzę na tym od przed-wczoraj i nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Zaczynać od rzutu "top" i później jechać "w dół" czy może od side'a? Nie wiem czy nie rzuciłem się zbyt głęboko z tym motocyklem i nie powinienem zaczynać od jakiegoś samochodu. Szkoda że mało kto udziela się w tym temacie, widocznie moje prace są tak słabe a nikt nie chce pomóc ;). Pozdrawiam.
dac77 Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 Wydaje mi się że brakuje Ci podstaw teoretycznych grafiki 3D. Zwłaszcza cieniowanie - poczytaj o cieniowaniu Gourarda i Phonga. Te ostatnie prace gorsze od pierwszych.
Ania Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 Motocykl w porządku tylko czy opona nie powinna być bardziej okrągła?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się