Skocz do zawartości

VrayLightMtl i Opacity


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od razu uprzedzam że szukałem ale nie znalazłem :

Cienki jestem w te klocki a już sił mi brakuje na kombinowanie ;) Chodzi mi o to, że chciałbym zrobić plane'a, który świeciłby tylko tak jak jest na mapie opacity, a reszta żeby była niewidoczna. U mnie to wygląda tak, że rzucam na niego vraylightmtl z bitmapą i mapą opacity do niej, a efekt mam taki, że opacity oddziałowuje tylko na teksturę, a reszta plane'a świeci na biało. Co zrobić żeby nie było widać tej reszty plane'a?

Mam nadzieję że w miarę zrozumiale napisałem :

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Właśnie o to chodzi, że w miejscu gdzie mapa jest czarna, tekstura jest niewidoczna (czyli tak jak powinno być), ale samego plane'a widać, i to on świeci. A chciałbym żeby ta część "zniknęła".

Napisano

VrayBlendMaterial - ale nie pamiętam czy testowałem działanie z VrayLightMatem - znaczy nie wiem czy będzie prawidłowo świecił, chociaż powinien.

Napisano

Działa, działa bo sprawdziłem.

 

VrayBlendMat - do slotu base wsadzasz VrayMatWrapper, odhaczasz mu visible to GI i generalnie wszystkie ptaszki, dajesz alpha contr na 0. Do slotu Coat material wsadzasz VrayLightMat, a do slotu ammount bitmapę z maską przezroczystości i musi działac.

testlightop.jpg

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności