Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema wszystkim.Jestem nowy na forum. Właśnie rozpoczynam swoją przygodę z maxem i vray'em większość wiedzy staram się zdobywać na własnych błędach ale liczę na cenne wskazówki, podpowiedzi i oczywiście konstruktywną krytykę. Walka trwa narazie mam tyle co widać. Jeszcze dojdzie troszke detali ale potem:) bo już późno. Proszę o wskazanie drogi bo ja po kilku godzinach walki z kompem mam dosyć. Ludzie czy to ma wogóle sens? Pierwsze starcie mam za sobą poczekam więc na opinię ludzi mądrzejszych ode mnie. pozdrawiam.

 

Walczyliśmy jak nigdy, przegraliśmy jak zawsze..

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Jak po kilku godzinach masz dosyć, to po co się męczyć, zajmij się czymś co będzie ci sprawiało przyjemność. Co do sceny to jak na początek nie jest źle. Zrób korekcję kamery, przedstaw więcej ujęć (ciekawie kadrowanych wg Ciebie). Ostro pojechałeś z materiałami (drewno ok), a powinieneś na początek skupić się na modelowaniu/proporcjach. Powodzenia jeżeli stwierdzisz, że to ma sens.

Edytowane przez adam_m
Napisano

sprawia mi to przyjemność, a człowiek niestety maszyną nie jest. Po całym dniu spędzonym w biurze i po inwentaryzacji w terenie usiadłem do tego w godzinach nocych i stąd moje stwierdzenie. Widać nie bywasz zmęczony.A serię swoich dobrych rad na temat tego czym kto ma się zająć pozostaw dla siebie. Gdybym nie chciał tego robić i sięuczyć nie zakładałbym tego tematu.pozdrawiam

Napisano

Szczerze mówiąc to jak na pierwsze starcie to dla mnie jest super. Podłoga troche za bardzo błyszczy, proporcje się rozjeżdżają ale jak posiedzisz jeszcze troche to spodziewam sie świetnych vizek od ciebie. Powodzenia w dalszej pracy!

Napisano

Na początek wybacz stary ale nie uwierzę że to twoja pierwsza wizka... wiem jak ja (i nie tylko ja) zaczynałem i albo jesteś geniuszem albo po prostu dobry tutorial

 

Co do wizki to proporcje leżą, szafki nie mają klamek, trochę prześwietlone gdzie nie gdzie, widać tailing, podłoga zbyt odbija tak na początek

 

wszystkie modele twoje?

Napisano

Tak jak w temacie to jest moja pierwsza wizka w maxie + vray. Wcześniej robiłem archicad + artlantis przez sporo czasu ale uznałem, że czas wkroczyć na wyższy poziom i nauczyć sięczegoś nowego:).Ciężko sprzedać projekt bez dobrej wizki. Co do uchwytów to istnieją systemy tip-on np. firmy blum.(bez uchwytó) Jeżeli chodzi o modele to generalnie robie w autocadzie jednak kanapa jest firmy kler obiekt pobrałem, wazon, głośniki, i sprzęt też gotowce. Geniuszem napewno nie jestem ale mam ambicje i lubie ciężką pracę która przynosi efekty. Dzięki za cenne wskazówki.

Pozdrawiam

Napisano

Jak na pierwszy kontakt z vrayem to mi się bardzo podoba, wygląda całkiem przyzwoicie, chociaż trochę jakby przepalone? Hint: pobaw się color mappingiem w ustawieniach renderera.

Napisano
sprawia mi to przyjemność, a człowiek niestety maszyną nie jest. Po całym dniu spędzonym w biurze i po inwentaryzacji w terenie usiadłem do tego w godzinach nocych i stąd moje stwierdzenie. Widać nie bywasz zmęczony.A serię swoich dobrych rad na temat tego czym kto ma się zająć pozostaw dla siebie. Gdybym nie chciał tego robić i sięuczyć nie zakładałbym tego tematu.pozdrawiam

 

Mala rada. Na max3d wyglada to tak. Zrobiles wg Ciebie cos fajnego. Wrzucasz na forum, zeby sie pochwalic/poznac uwagi. Okazuje sie ze wiekszosc userow jest bardzo surowa i wymagajaca. Tylko ze z czasem sie zorientujesz ze ta wiekszosc miala racje. Problem w tym, zeby sie nie zrazac a pokornie przyjmowac slowa krytyki (szybko zalapiesz ktora jest konstruktywna i rzeczowa), a szybko skoczy ci poziom umiejetnosci.

 

Co do pracki jak na pierwsza to naprawde niezle. Uwagi jak koledzy wyzej + prawa sciana laciata.. nie wiem jak vray ale to chyba sampling od GI.

Powodzenia :)

Napisano

Po pierwsze nie uważam, że można się chwalić tą sceną a zwłaszcza, że to dopiero jej początek i czeka mnie jeszcze dużo pracy. A każda krytyka jest dla mnie cenna.Jak tylko uporam się z bieżącymi projektami to zrobię update. Dzięki za wskazówki

Napisano

Wiesz sadze , ze powinienes sie zmierzyc z takim zadaniem wziac zdjecie jakiejs kanapy czy czegokolwiek i nie posiadajac wymiarow zadnych tylko gola fote sprobowac to wymodelowac i pokazac nam efekty. Modelowanie 3d to nie tylko texturowanie oswietlenie itd o tych rzeczach na forum dowiesz sie wszystkiego i uzyskasz wiele cennych uwag ale wyczucie skali i proporcji to w/g mnie bardzo wazna umiejetnosc szalenie istotna w pracy grafika 3D. Pozdrawiam zyczac dalszych sukcesow. Scena spoko tez rzucilo mi sie w oczy przepalenie i kadr troch zbyt " kozacki " jak dla mnie oczywiscie. A jesli chodzi o brak klamek to na wizualizacji nie widac ze tam jest listwa pochwytowa chyba ze miales na mysli system w ktorym szuflada wysuwa sie po docisnieciu frontu.

Napisano

do mondocasa

witam ponownie. jeżeli chodzi o skalę i wymiary to chciałbym sprostować że popełniłem błąd podczas konwersji modelu w autocadzie. dzięki ,że zwracacie mi na to uwagę. To dla mnie cenna wskazówka. Jeśłi chodzi o proporcje to jestem studentem architektury V sem i odwzorowuje wymiary dokładnie(poza błędem z kanapą)tzn. w moich projektach nie może być na oko. Wszystko ma określone wymiary swoje położenie i takie modele mam marzenie robić. pracuję w biurze gdzie bazujemy na konkretnym meblu z określonymi wymiarami lub projektuje się go samemu ustalając wymiary.

dzięki za rady, w tym tygodniu mam nadzieje zrobić update.

 

do hcpiter

Na początek chciałem powiedzieć, że wskazówki od Ciebie to dla mnie zaszczyt, i napewno wezme je mocno pod uwagę. Widziałem twoje prace i są poprostu rewelacyjne.Mam nadzieje, że w przyszłości osiągne taki poziom jak ty. Jeżeli mógłbyś mi podpowiedzieć coś w zakresie ustawień kamery np. odnośnie małych pomieszczeń było by super.

Pozdrawiam i dzięki

Napisano

Dzieki, jezeli chodzi o wskazowki odnosnie kamer to chyba nie ma jedynej wlasciwej drogi, wszystko zalezy od tego jak chcesz przedstawic wnetrze, jakie elementy chcesz zeby byly najbardziej widoczne itp.

 

Pozdrawiam

Napisano

pierwsza praca w maxie i pierwszy render w vrayu z którego wyszło coś więcej niż kupa. Walcze z programem 2 tygodnie.plazma odbija dziewnie ponieważ tam z prawej mają być drzwi a narazie jest pustka a tło jest białe z tąd odbicie.pracuje nad modelem jeszcze i nad materiałami więc jak tylko uda mi się ogarnąć to zrobie update.drewno zniknie bo kolorystyka bedzie czarno biała.

Napisano

projektwntrzaaktualny3p.jpgprojwnetrza13213.th.jpg

a%3Eprojektwntrzaaktualny3p.th.jpg

narazie udało sie tyle ale jeszcze mam problem z oswietleniem i z ustaweinami renderingu. stosunek czasu do jakosci.prosze o komentarze i sugestie do poprawy. Może jakieś wskazówki odnośnie czy lepiej oświetlać sun'em czy plane'ami?

projektwntrzaaktualny3p.j

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności