Skocz do zawartości

Wiz : interior mental ray


som

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Oczywiście max i mental ray. Jest to teścik oswietlenia i A&D.

Chętnie pogadam z kimś kto uzywa mentala i ma ochote uslyszec ze 100 pytań ;) Zamieszczam bo już nie poprawie ale następna będzie lepsza dzięki wam :D

Projekt Red Apple.

 

http://img11.imageshack.us/img11/4800/renderpokojredapple17b.jpg

 

renderpokojredapple17b.jpg

 

renderpokojredapple17b.jpg

Edytowane przez som
yyy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

to ja bym mial prae pytan do Ciebie, uzywam mentala tylko do postaci i nie za bardzo wiem jak uzyskac takie fajowe GI chociaz juz pare razy pare tutkow przerobilem to nie zapamietalem jak :)

 

Kadr troche nie teges jak na wizke powinienes zachowac linie vertyklane prostopadle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noe: sam nie jestem mocny w mentalu ale to chyba wynika ze skali jak i z ustawien w GI

 

hcpiter: Napisałem ze to projekt Red Apple, możesz wejść na ich stronę i sprawdzić. Wszystkie meshe jak i materiały A&D, oświetlenie i tekstury sa moje. Całość robiłem sam. To ze Evermotion ma podobna scenę dowiedzialem się od Ciebie. Moze oni robili dla Red Apple? Celem tej pracy było zrobienie lepszej wizualizacji niż ta którą wziąłem za referencje a ta jest tam gdzie napisałem. Mam kolejne pliki i wszystkie rzeczy wiec mogę to udowodnić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, pewnie ze moge, jezeli chodzi o Mentala to nie mam pojecia co podpowiedziec bo uzywam Vray`a jezeli chodzi o to co mi sie mniej podoba to ziarno na scianach, zaslony i zaluzje nie wygladaja za ciekawie i ten widok za oknem sprawia wrazenie jakby dom byl nad skarpa w gorach. Ogolnie nie jest zle jak na poczatki.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znam trochę mentala i masz zbyt małe sample dla A&D w glossy lub zbyt małe ustawy AA. Nie wiem czy taki miałeś zamiar, ale ten Ambient Occ na ścianach ma chyba zbyt małą wartość w distance i wyszedł taki szary pasek w rogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bapi23: W tej scenie przede wszystkim jest duze ziarno(sampling 1\16). Pozniej wyrenderowalem jeszcze raz z ustawieniami na 6\64 i bylo duzo lepiej. o do ustawien A&D w glossy to nie wiem ile to jest duzo a ile malo, jedni mowia tak drudzy tak. Nie pamietam teraz ustawien ale cos miedzy 16 a 32 w materialach. O ktoryms materiale mowisz szczegolnie? Z AO to nie wiem jak pracowac :/ Jak Material Override to jedne ustawienia. Robisz prewki dla kazdego obiektu z AO zeby to ustawic? Jak ty z tym pracujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności