Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Postanowiłem wymodelować Lampkę którą mam na swoim biurko.

Chcę wymodelować ją we wszystkich szczegółach. Mam nadzieje że pomożecie mi w tej pracy gdyż jestem początkującym.

 

Mam od razu pytanie do Was. Jak wymodelować sprężynę w łatwy sposób?

Pozdrawiam.

Proszę o krytykę i podpowiedzi.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwsze co przychodzi mi na myśl (jeśli modelujesz w Maxie) to shapes>splines>helix, ustawiasz ilość obrotów i średnice, konwertujesz na editable spline i dajesz eneable in viewport/render po czym zmieniasz grubość. Nie wiem czy to jest najlepszy sposób ale powinno działać :)

Napisano

masz boje z tą lampką wpierw zakladasz wątek o dziurkach teraz spręzynka, DreaMakeR dobrze Ci prawi, pobaw sie trochę recznie jezeli sprezyna nie pasuje, ale helix w maxie to najszybsza metoda jest...

Napisano (edytowane)

Zrób tak jak napisał DreaMakeR, shapes>splines>helix i dodaj do tego modyfikator Renderable Spline.

 

Zobaczyłem sobie jak to wygląda z tym conver to.... eneable in viewport/render... W sumie to chyba wyjdzie to samo. Tylko zastanawia mnie, czemu taka sprężyna Ci nie odpowiada.

Edytowane przez Kubajaniak
Napisano

Zwracam Honor DreaMakeR, zrobiłem jeszcze raz i wyszło dobrze. Nie wiem czemu wcześniej nie wychodziło.

Dziękuje za dotychczasowe komentarze.

O to rezultat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności