Skocz do zawartości

Dodawanie Segs'ów w 3ds max


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Dopiero zaczynam z max'em i mam takie pytanie:

Jak dodać Segs'a jeśli juz wybrałem "Convert to Editabla Poly", bo znika ta opcja w prawym menu.

 

Proszę o bardzo jasne wytłumaczenie jak je dodać, ponieważ stykam się z max'em dopiero pare dni ;)

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Proste - nie konwertować do poly. Półśrodkiem jest nadanie obiektowi modyfikatora "Editable Poly", ale jeśli za jego pomocą zmienisz siatkę - czy to poprzez wyciąganie polygonów, spawanie wierzchołków, zaokrąglanie krawędzi, czy nawet przesuwając jakiś element - to po zmianie ilości segmentów z obiektem staną się przykre rzeczy. Rozwiązanie - tworzyć obiekty z głową ;)

Napisano

Opcja tesselate nie umożliwia tej zmiany.

A czy jest taka możliwość by dodać dodatkowe vertex'y do bryły? Czy coś tego typu by mi się przydało ;)

Napisano (edytowane)

Możesz uzyc opcji cut dodajesz edgesy i vertexy lub quickslice jesli chcesz dodac eggesy

Opcja tesselate działa tylko musisz zaznaczyc jakiegos edge`sa a nie polygona

Edytowane przez sebx
Napisano

A gdzie ta opcje cut mogę znaleźć? (Ja jestem jeszcze zielony)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności