Gość włoHaty Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 Witam. Dopiero zaczynam z max'em i mam takie pytanie: Jak dodać Segs'a jeśli juz wybrałem "Convert to Editabla Poly", bo znika ta opcja w prawym menu. Proszę o bardzo jasne wytłumaczenie jak je dodać, ponieważ stykam się z max'em dopiero pare dni ;)
arev Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 Proste - nie konwertować do poly. Półśrodkiem jest nadanie obiektowi modyfikatora "Editable Poly", ale jeśli za jego pomocą zmienisz siatkę - czy to poprzez wyciąganie polygonów, spawanie wierzchołków, zaokrąglanie krawędzi, czy nawet przesuwając jakiś element - to po zmianie ilości segmentów z obiektem staną się przykre rzeczy. Rozwiązanie - tworzyć obiekty z głową ;)
Gość włoHaty Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 Czyli nie da się już dodać Segs'ów?
Orangegraphics Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 connect w editable poly, poczytaj
PICsell Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 Możliwości jest kilka, ale nie będziesz miał już takiej kontroli. To jakich środków użyjesz zależy od twojej bryły.
Gość włoHaty Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 Opcja tesselate nie umożliwia tej zmiany. A czy jest taka możliwość by dodać dodatkowe vertex'y do bryły? Czy coś tego typu by mi się przydało ;)
sebx Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 (edytowane) Możesz uzyc opcji cut dodajesz edgesy i vertexy lub quickslice jesli chcesz dodac eggesy Opcja tesselate działa tylko musisz zaznaczyc jakiegos edge`sa a nie polygona Edytowane 27 Październik 2009 przez sebx
Gość włoHaty Napisano 30 Październik 2009 Napisano 30 Październik 2009 A gdzie ta opcje cut mogę znaleźć? (Ja jestem jeszcze zielony)
Rekomendowane odpowiedzi