Skocz do zawartości

Render to texture


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam problem z renderowaniem do tekstury. Zrenderowana tekstura wyglada tak, jakby nie bylo wlaczone GI. Renderowany jest budynek. Ta część, na którą pada światło jest niby oświetlona. Niby - bo jest wyjątkowo silny color bleeding na niej, ściany średnio do siebie pasują kolorystycznie mimo, ze cienie rozkladaja sie na nich w miare poprawnie (choc sa zbyt ciemne).

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Tak - idzie vray_complete_map i jest zaznaczone apply color mapping.

 

Wychodzi:

box01diffusemap3.jpg

A usiluje wypalic jasna sciane z:

wid1zmn.jpg

Przy czym jasnozielone elementy to nie widoczna z tej kamery czesc sciany a ta widoczna jest albo niemal czarna albo zupelnie czarna.

Edytowane przez KaeMS
Napisano

Mapowanie jest automatyczne - zreszta zmapowal poprawnie - po nalozeniu tej tekstury (2048x2048) wszystko gra jesli chodzi o rozlozenie cieni ale kolory sa posypane masakrycznie. Nie pasuje ani kolor (bleed jak cholera) ani oswietlenie - znacznie za ciemne na nieoswietlonej czesci elewacji. Owszem - jak widac na renderze - powinna byc lekko ciemniejsza (w koncu jest w cieniu) ale nie czarna. Diabelstwo dziala po czesci tak jakby nie bylo tam GI (+bleed) ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności