Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam problem z renderowaniem do tekstury. Zrenderowana tekstura wyglada tak, jakby nie bylo wlaczone GI. Renderowany jest budynek. Ta część, na którą pada światło jest niby oświetlona. Niby - bo jest wyjątkowo silny color bleeding na niej, ściany średnio do siebie pasują kolorystycznie mimo, ze cienie rozkladaja sie na nich w miare poprawnie (choc sa zbyt ciemne).

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 904
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy używasz Vray_Complete_Map jako render element oraz czy masz zaznaczone "Apply color mapping"?

Napisano
  • Autor

Tak - idzie vray_complete_map i jest zaznaczone apply color mapping.

 

Wychodzi:

box01diffusemap3.jpg

A usiluje wypalic jasna sciane z:

wid1zmn.jpg

Przy czym jasnozielone elementy to nie widoczna z tej kamery czesc sciany a ta widoczna jest albo niemal czarna albo zupelnie czarna.

Edytowane przez KaeMS

Napisano

Czyli odwrotnie niż powinno być... Nie masz przypadkiem normalnych poodwracanych?

Napisano
  • Autor

Mapowanie jest automatyczne - zreszta zmapowal poprawnie - po nalozeniu tej tekstury (2048x2048) wszystko gra jesli chodzi o rozlozenie cieni ale kolory sa posypane masakrycznie. Nie pasuje ani kolor (bleed jak cholera) ani oswietlenie - znacznie za ciemne na nieoswietlonej czesci elewacji. Owszem - jak widac na renderze - powinna byc lekko ciemniejsza (w koncu jest w cieniu) ale nie czarna. Diabelstwo dziala po czesci tak jakby nie bylo tam GI (+bleed) ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności