Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

w chwilach odpoczynku od gargulca robię model na contest na CGtalk. Jest to moje pierwsze podejście do malowania textur ręcznie, zatem wygląda, jak wygląda, do ale czegoś trzeba zacząć naukę ;) około 3,5k & 512x512 + 256x256:

 

 

paul_t3.jpg

 

 

paul_texture_2b.jpg

 

 

paul_texture_1.jpg

 

no i siateczka:

 

 

paul_w.jpg

 

i shaded:

 

paul_s.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej - moim zdaniem bez sensu zuzywac polys na te \'wzroki\' na torsie - postac jest prosta wiec nie ma sensu na sile polys dodawac - zamiast tego zawsze mozna mu zrobic czerwia do towarzystwa :D

 

a tak ogolnie - spox - calkiem niezle

Napisano

Postać Fajowa, ale nie podoba mi się kolczyk(?) w nosie, no i te niebieskie oczy... Ale poza tym jest fajnie...

Napisano

Fajna postać, ale raczej z tego względu że Diuna to po prostu genialna ksiązka!

Choć postać sama w sobie też mi się podoba.

Czy ten strój jest do użytku na zewnątrz czy w pomieszczeniach? Jeśli na zewnątrz to Paul (czyli muad’dib – info dla tych co nie czytali książki) powinien mieć jeszcze kaptur no i dłonie chyba też nie powinny być odsłonięte. A ile sobie wyobrażam zasadę działania destylozonu (lub filtrfraka – nie wiem wg którego tłumaczenia masz książkę) to te rurki z nosa powinny być jakoś podłączone do stroju.

--Chris-- przeczytaj książkę to zrozumiesz dlaczego ma niebieskie oczy :P

eMPeck – ile dokładnie poligonów ma postać?

Napisano
  • Autor

Bardzo przepraszam że obrazki poznikały, ale właśnie przenosimy się na nowy serwer, konfiguracja IIS, takie tam i jeszcze to trochę potrwa.

 

Chris - to jest rurka odprowadzająca wigotne powietrze z nosa do filtrfraka. A oczy są niebieskie z powodu nadużywania przyprawy

 

Giorgione - Limit contestu to 4,5k. Zatem mam jeszcze 1k w zapasie :]

 

mkk3a - strój ma jak najbardziej przypominać wersję filmową (taki jest właśnie contest na CGtalk - odwzorować postać z jakiegoś filmu), dlatego nie ma kaptura itd. Rurkę podłączę, jak najbardziej. Ile postać ma dokładnie to niewiem, jeszcze się nieco ilość zmieni, jak pousuwam niewidoczne ścianki z oczu i tej rurki, dodam końcówkę rurki, dam znać jak będę wrzucał update.

Napisano

hmm... jakos tak lyso, ale skoro byla taka postac, to niech ci bedzie, panie :D... troche mala tekstura jak na tyle poly ;)...

Napisano

ja rozumiem, ale tak powiedzialem... jeszcze taka drobna dygresja: nie za latwy ten model sobie wybrales??... na jakis kontest, to moze cos mroczniejszego :>

Napisano
  • Autor

to jest racja, model raczej na kontest się nie nadaje - jest za mało \'charakterystyczny\'. Ale co tam, zawsze jekiaś praktyka i będzie do portfolio. Zastanawiam się tylko jak mi się uda go zriggować i \'oskinować\' do soboty, jako że nigdy tego nie robiłem... Model ma w tej chwili 3273 tris i więcej nie będzie.

Napisano

Ogolnie pomysl nawet fajny ale wykonanie kuleje jesli chodzi o textury...troche malo realistyczne a twarz szczegolnie kuleje.. Pozatym z takej wilekosci textur mozna tyle wyciagnac ze ho ho !! :) No ale trening czyni mistrza :)

Napisano
  • Autor

Wiem, wiem... Tak jak mówisz MaggeM, ćwiczyć, ćwiczyć i jescze raz ćwiczyć. Od poniedziałku zabieram się za następnego. Ten do kosza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności