Skocz do zawartości

Displacement w zb3.5


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W menu texture tworzysz texture o takiej rozdzielczości jak ma być disp mapa a potem już menu tool>displacement włączasz co tam chcesz np adaptive i flip v po czym klikasz create disp map. Po wypaleniu klikasz clone i masz ją w menu alpha gotową do exportu. Albo od razu klikasz create and export.

Napisano

A w zb 3.5 r3 jak się tego dispa pali? bo jak ustawiam rozmiar textury w menu texture to nijak się to ma do rozmiaru dispa i zawsze wychodzi 1024.

Napisano

W 3.5 jest inaczej. Nie potrzebujesz tworzyc tekstury w palecie texture. W zamian w Tool>UV Map ustawiasz rozmiar mapki i wypalasz w tool>displacement map>create dispmap.

Napisano

Kurde i znowu nie mogę dać repa :( Wczoraj Levusowi, dzisiaj Tobie.

Anyway dzięki Gomez, bardzo mi pomogłeś :)

Swoją drogą, jak w opcjach dispa ustawię DPSubPix na maxa to się disp wypala bez problemu a jak adaptive to wyskakuje błąd że za mało ramu. A i fajne te przyciski z rozdziałką, mogli by takie zapodać do menu texture.

Napisano

W palecie texture przyciski są zbędne bo teraz są w tool>uv map a to po to żeby w każdym subtoolu mogły być inne ustawienia i osobne uvki i mapy jednocześnie. To lepsze rozwiązanie, nie sądzisz? Adaptive jest cięższy bo wykonuje dodatkowe obliczenia żeby był dokładniejszy tam gdzie więcej detalu jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności