Napisano 29 Październik 200915 l HEj zimki jak kurde wypala sie displecmenty w zb3.5 trzeba miec do tego jakies pluginy ? Jesli tak to czy sa juz do wersji 3,5 ? pozdro
Napisano 29 Październik 200915 l W menu texture tworzysz texture o takiej rozdzielczości jak ma być disp mapa a potem już menu tool>displacement włączasz co tam chcesz np adaptive i flip v po czym klikasz create disp map. Po wypaleniu klikasz clone i masz ją w menu alpha gotową do exportu. Albo od razu klikasz create and export.
Napisano 19 Grudzień 200915 l A w zb 3.5 r3 jak się tego dispa pali? bo jak ustawiam rozmiar textury w menu texture to nijak się to ma do rozmiaru dispa i zawsze wychodzi 1024.
Napisano 19 Grudzień 200915 l W 3.5 jest inaczej. Nie potrzebujesz tworzyc tekstury w palecie texture. W zamian w Tool>UV Map ustawiasz rozmiar mapki i wypalasz w tool>displacement map>create dispmap.
Napisano 19 Grudzień 200915 l Kurde i znowu nie mogę dać repa :( Wczoraj Levusowi, dzisiaj Tobie. Anyway dzięki Gomez, bardzo mi pomogłeś :) Swoją drogą, jak w opcjach dispa ustawię DPSubPix na maxa to się disp wypala bez problemu a jak adaptive to wyskakuje błąd że za mało ramu. A i fajne te przyciski z rozdziałką, mogli by takie zapodać do menu texture.
Napisano 20 Grudzień 200915 l W palecie texture przyciski są zbędne bo teraz są w tool>uv map a to po to żeby w każdym subtoolu mogły być inne ustawienia i osobne uvki i mapy jednocześnie. To lepsze rozwiązanie, nie sądzisz? Adaptive jest cięższy bo wykonuje dodatkowe obliczenia żeby był dokładniejszy tam gdzie więcej detalu jest.
Napisano 20 Grudzień 200915 l A to Wy nie używacie displacement exportera? Działa raczej dużo szybciej niż ten z palety tool. Cyk-klik i mapka 4k jest.
Napisano 20 Grudzień 200915 l W 3.5 nie ma displacement exportera. Jak chcesz 32bit to dajesz Dreate and Export Map.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto