Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

O co chodzi. Ustawilem czerwona lampe w pomieszczeniu. Lampa to cylinder otwarty od gory i od dolu. Problem polega na tym, ze w niektorych miejscach (glownie w rogach pomieszczenia i na polaczeniu scian z sufitem) swiatlo dostaje tej czerwonej barwy( lekka poswiate) mimo, ze w tych miejscach dociera tylko biale swiatlo z zarowki. Jak zapobiec temu przebarwieniu?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

GI wlaczone? jesli tak to zrob korekcje temperatury kolorow zeby skorygowac barwe

jesli nie, to pewnie lampa swieci za daleko, warto jest ustawic zakresy swiecenia: near/far

Napisano (edytowane)

tak wlaczone. Jak wylaczylem to zniknely przebarwienia. Czy wniosek taki zeby nie uzywac GI? Chyba nie. Pomieszczenie jest zamkniete - nie ma okien

 

hmm jak wylaczylem GI to swatlo ktore przechodzi przez czerwony abazur nie zabarwia sciany na czerwono tylko na bialo

 

A jeszcze mialbym pytanie do Ciebie bo widze w tutkach kolesie zalaczaja GI i w FG dodaja bounce a pod F1 jest napisane ze GI zalaczone powoduje ze bouce = 0 to jak to jest w rzeczywistosci?

Edytowane przez gonzo71
Napisano

a jest tak, że skoro używasz GI to po co bounce'ów z FG, które są naprawde czasożerne...

Tak naprawdę to Diff Bounce działa z włączonym FG ale straaaaasznie wydłuża czas Gatheringu.

Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności