Napisano 3 Listopad 200915 l O co chodzi. Ustawilem czerwona lampe w pomieszczeniu. Lampa to cylinder otwarty od gory i od dolu. Problem polega na tym, ze w niektorych miejscach (glownie w rogach pomieszczenia i na polaczeniu scian z sufitem) swiatlo dostaje tej czerwonej barwy( lekka poswiate) mimo, ze w tych miejscach dociera tylko biale swiatlo z zarowki. Jak zapobiec temu przebarwieniu?
Napisano 3 Listopad 200915 l GI wlaczone? jesli tak to zrob korekcje temperatury kolorow zeby skorygowac barwe jesli nie, to pewnie lampa swieci za daleko, warto jest ustawic zakresy swiecenia: near/far
Napisano 3 Listopad 200915 l Autor tak wlaczone. Jak wylaczylem to zniknely przebarwienia. Czy wniosek taki zeby nie uzywac GI? Chyba nie. Pomieszczenie jest zamkniete - nie ma okien hmm jak wylaczylem GI to swatlo ktore przechodzi przez czerwony abazur nie zabarwia sciany na czerwono tylko na bialo A jeszcze mialbym pytanie do Ciebie bo widze w tutkach kolesie zalaczaja GI i w FG dodaja bounce a pod F1 jest napisane ze GI zalaczone powoduje ze bouce = 0 to jak to jest w rzeczywistosci? Edytowane 3 Listopad 200915 l przez gonzo71
Napisano 7 Listopad 200915 l a jest tak, że skoro używasz GI to po co bounce'ów z FG, które są naprawde czasożerne... Tak naprawdę to Diff Bounce działa z włączonym FG ale straaaaasznie wydłuża czas Gatheringu. Pozdro.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto