gonzo71 Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 O co chodzi. Ustawilem czerwona lampe w pomieszczeniu. Lampa to cylinder otwarty od gory i od dolu. Problem polega na tym, ze w niektorych miejscach (glownie w rogach pomieszczenia i na polaczeniu scian z sufitem) swiatlo dostaje tej czerwonej barwy( lekka poswiate) mimo, ze w tych miejscach dociera tylko biale swiatlo z zarowki. Jak zapobiec temu przebarwieniu?
Gość Gosc Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 GI wlaczone? jesli tak to zrob korekcje temperatury kolorow zeby skorygowac barwe jesli nie, to pewnie lampa swieci za daleko, warto jest ustawic zakresy swiecenia: near/far
gonzo71 Napisano 3 Listopad 2009 Autor Napisano 3 Listopad 2009 (edytowane) tak wlaczone. Jak wylaczylem to zniknely przebarwienia. Czy wniosek taki zeby nie uzywac GI? Chyba nie. Pomieszczenie jest zamkniete - nie ma okien hmm jak wylaczylem GI to swatlo ktore przechodzi przez czerwony abazur nie zabarwia sciany na czerwono tylko na bialo A jeszcze mialbym pytanie do Ciebie bo widze w tutkach kolesie zalaczaja GI i w FG dodaja bounce a pod F1 jest napisane ze GI zalaczone powoduje ze bouce = 0 to jak to jest w rzeczywistosci? Edytowane 3 Listopad 2009 przez gonzo71
gientekwl Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 a jest tak, że skoro używasz GI to po co bounce'ów z FG, które są naprawde czasożerne... Tak naprawdę to Diff Bounce działa z włączonym FG ale straaaaasznie wydłuża czas Gatheringu. Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się