Napisano 15 Kwiecień 200420 l Witam. Model robie w AutoCad-zie, cala reszta to 3DS 5.1. Obecnie zmagam sie z materialami i V-Rayem. Jeszcze jakies tlo bedzie.
Napisano 15 Kwiecień 200420 l No, ładnie, ładnie daj jeszcze większe zróżnicowanie materiałów i będzie już całkim wypas. Podoba mi się ujęcie kamery, zawsze to coś innego w przedstawieniu swojego modelu.
Napisano 15 Kwiecień 200420 l Mnie się tylko nie podobają pokrętła i prstyczki (w lewym górnym rogu). Reszta jest bardzo ładna :]
Napisano 15 Kwiecień 200420 l kolor wyswietlacza daj trochu ciemniejszy. a ogolnie spox tylko daj jeszcze renderka calej pracy wiesz od przodu moze :D.
Napisano 15 Kwiecień 200420 l Extra !!. Daj większy połysk/odbicia, zgaś światło, włącz sprzęt żeby sięwyświetlać zapalil + DOF i będzie b dobra scenka !. Pozdro
Napisano 15 Kwiecień 200420 l Autor Bede chcial jeszcze zrobic z wlaczonym spotem - cos w tym stylu tylko nad panelem musze popracowac.
Napisano 15 Kwiecień 200420 l Zaprzeczenie jedno do drugiego - neon chowa sie w cudzym cieniu!!! Rozumiem ze do finalu jeszcze daleko ale: te neony zrob zgodnie z istota dzialania - jako swiatlo area z zastosowaniem decay, no i wygas dominujace ostre oswietlenie bo bardzo kloci sie z neonami - te ostre cienie. Natomiast zaskakuje zadziwiajaco dobra jakosc textur i duza zbalosc o szczegoly - widac ta cudowną precyzje jaka daje ACAD! No podoba mi sie. Pozostaje tylko wlasciwa ekspozycja wszystkich \"klockow\" i efekt bedzie bardzo dobry! Mam nadzieje:) pozdr Marek
Napisano 15 Kwiecień 200420 l Autor Ten update jest jednym z wczesnych renderow, jak tylko zrobilem pierwszy model. Jak pisal MareG sa bledy w oswietleniu, ale nie pracowalem nad tym jeszcze. Bede chcial zrobic scene tego typu, w naturze wyglada to super - nie wiem jak mi to wyjdzie. Ostatin render tym razem V-ray http://alex512.webpark.pl/3ds/17.jpg
Napisano 16 Kwiecień 200420 l No tym Wipem to mnie zagieles... jest naprawde zajeFFisty ... jedyne do czego bym sie przyczepil to na ostatnim renderku textura (ta szara) jakby jakas za Bump\'owata... ale moze mi sie zdaje.... Jest Cool...] PozDR
Napisano 16 Kwiecień 200420 l Autor Tak tam jest Bump - to powinno wygladac jak aluminium matowione drobnym papierem, musze jeszcze nad tym popracowac. A tak poza tym to mam problem z wyswietlaczem - jest za ciemny, ale chcial bym to zalatwic samym materialem bez dodatkowego swiatla. self-illuminatin jest na 100 ale to za malo.
Napisano 16 Kwiecień 200420 l Modeling i teksturowanie ekstra! wiem, że to rendery testowe, ale gdzie niegdzie widać jeszcze \"ząbki\" np. przy przycisku band, pamietaj o tym przy finalnym renderze a wyjdzie super.
Napisano 16 Kwiecień 200420 l powiem ze nawet wyswietlacz ma dobra teksture... czemu ostatni render dales taka slaba jakosc?? .. zmien moze te przelaczniki spot i ten drugi na takie prostokaty wciskane.. bo te przelaczniki za bardzo nie pasuja.. to znaczy moze sa takie wieze ale jakos mi nie pasuja do takiej te wajchy :D.. ale ogolem zaje...sta praca
Napisano 16 Kwiecień 200420 l eh eh - te przełączniki tworza caly urok tej wieżyczki, to dzieki takim \"smaczkom\" produkt moze sie podobac bardziej wybrednym klientom :)
Napisano 16 Kwiecień 200420 l stary ja cię podziwiam ja w Cad\'dzie ledwo 3d umiem zrobic a twoj modelik jest super!
Napisano 16 Kwiecień 200420 l Autor Odnosnie przelacznikow i innych detali to staram o zgodnosc anatomii z ogrinalem. Na necie nic ciekawszego nie znalazlem
Napisano 16 Kwiecień 200420 l Autor Niestety wynikly pewne problemy: Po dluzszym czasie doszedlem do wniosku, ze przy importowaniu z Cada wystepuje blad. W V-Ray-u oboki przyciskow nie daja ciena, ale tylko w zaglebieniu, z przodu jest normlany cien. SC renderuje normlnie, chociaz light-tracerem nie sprawdzalem.
Napisano 17 Kwiecień 200420 l hyhy - mialem miec taki zestaw - ale jednak zdecydowalem sie na soniacza mxc-nx1 :D a obrazki - calkiem caalkiem - tylko jak juz ktos wczesniej wspomnial - w nocy i ladnie oswietlone diodami - bedzie lux
Napisano 17 Kwiecień 200420 l Cześć. Świetna praca, świetny pomysł... i do końca coraz bliżej. Jeśli nadal chcesz rozjaśnić wyswietlacz, to nałóż na materiał VRayMtlWrapper bez usuwania poprzedniego oczywiście. Aby zwiększyć intensywność świecenia, zwiększasz parametry w VRayMtlWrapper - Generate GI i Receive GI (domyslnie ustawione na 1). Pozdro.
Napisano 17 Kwiecień 200420 l Autor Mysle, ze do konca juz blisko. Pozostlao dopracowac tekstury, jakies proste tlo i oswietlenie.
Napisano 17 Kwiecień 200420 l jakos mnie nie przekonuje taka kompozycja, niepotrzebnie takie makro i taka plytka glebia ostrosci. Tu chodzi o pokazanie sprzetu - całej wieżyczki a nie \"detalu\" przycisku POWER :) Moze cos w ten desen: http://www.vintagetechnics.com/integrated/sua600.htm ewentualnie dodaj jakis nieregularny blok czarnego lub bialego marmuru jako podstawe. Moze jakby Ci sie chcialo - obok jakas trąbka lezec - takie \"smaczki\" zawsze widnieją na instrukcjach do klocków Technicsa... pozdr
Napisano 17 Kwiecień 200420 l Autor Spoko - calosc tez bedzie, i kilka detali. Nad ostroscia musze popracowac, w sume to piereszy raz sie tym bawie. Poza tym wkradl sie blad - brak cieni, a ja sie dziwilem, ze tak szybko render poszedl.
Napisano 17 Kwiecień 200420 l mi sie podoba tylko szkoda ze to nie takie samo ujecie jak 1 render w tym topicu :( tamten mi sie bardziej podobal! !
Napisano 27 Kwiecień 200420 l Autor Niestety wystapil problem z V-Rayem http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=10705 Bede muzial najprawdopodobniej wrocic do scanlinea ale czasy renderingu sa kosmiczne
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto