Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Model robie w AutoCad-zie, cala reszta to 3DS 5.1. Obecnie zmagam sie z materialami i V-Rayem. Jeszcze jakies tlo bedzie.

  • Odpowiedzi 31
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No, ładnie, ładnie daj jeszcze większe zróżnicowanie materiałów i będzie już całkim wypas. Podoba mi się ujęcie kamery, zawsze to coś innego w przedstawieniu swojego modelu.

Napisano

Mnie się tylko nie podobają pokrętła i prstyczki (w lewym górnym rogu).

Reszta jest bardzo ładna :]

Napisano

kolor wyswietlacza daj trochu ciemniejszy. a ogolnie spox tylko daj jeszcze renderka calej pracy wiesz od przodu moze :D.

Napisano

fajnie, ale moglbys dac lepsze ujecie bo w tym nie widac glosnikow :-)

Napisano

dobre, szkoda ze nie moge sobie posluchac czegos z tego ...

Napisano

Extra !!.

 

Daj większy połysk/odbicia, zgaś światło, włącz sprzęt żeby sięwyświetlać zapalil + DOF i będzie b dobra scenka !.

 

Pozdro

Napisano
  • Autor

Bede chcial jeszcze zrobic z wlaczonym spotem - cos w tym stylu tylko nad panelem musze popracowac.

 

cd-07-50.jpg

Napisano

Zaprzeczenie jedno do drugiego - neon chowa sie w cudzym cieniu!!!

Rozumiem ze do finalu jeszcze daleko ale: te neony zrob zgodnie z istota dzialania - jako swiatlo area z zastosowaniem decay, no i wygas dominujace ostre oswietlenie bo bardzo kloci sie z neonami - te ostre cienie.

 

Natomiast zaskakuje zadziwiajaco dobra jakosc textur i duza zbalosc o szczegoly - widac ta cudowną precyzje jaka daje ACAD! No podoba mi sie. Pozostaje tylko wlasciwa ekspozycja wszystkich \"klockow\" i efekt bedzie bardzo dobry!

Mam nadzieje:)

 

pozdr

Marek

 

Napisano
  • Autor

Ten update jest jednym z wczesnych renderow, jak tylko zrobilem pierwszy model. Jak pisal MareG sa bledy w oswietleniu, ale nie pracowalem nad tym jeszcze.

Bede chcial zrobic scene tego typu, w naturze wyglada to super - nie wiem jak mi to wyjdzie.

 

Ostatin render tym razem V-ray http://alex512.webpark.pl/3ds/17.jpg

 

Napisano

No tym Wipem to mnie zagieles... jest naprawde zajeFFisty ... jedyne do czego bym sie przyczepil to na ostatnim renderku textura (ta szara) jakby jakas za Bump\'owata... ale moze mi sie zdaje.... Jest Cool...]

 

PozDR

Napisano
  • Autor

Tak tam jest Bump - to powinno wygladac jak aluminium matowione drobnym papierem, musze jeszcze nad tym popracowac.

A tak poza tym to mam problem z wyswietlaczem - jest za ciemny, ale chcial bym to zalatwic samym materialem bez dodatkowego swiatla. self-illuminatin jest na 100 ale to za malo.

Napisano

Modeling i teksturowanie ekstra! wiem, że to rendery testowe, ale gdzie niegdzie widać jeszcze \"ząbki\" np. przy przycisku band, pamietaj o tym przy finalnym renderze a wyjdzie super.

Napisano

powiem ze nawet wyswietlacz ma dobra teksture... czemu ostatni render dales taka slaba jakosc?? .. zmien moze te przelaczniki spot i ten drugi na takie prostokaty wciskane.. bo te przelaczniki za bardzo nie pasuja.. to znaczy moze sa takie wieze ale jakos mi nie pasuja do takiej te wajchy :D.. ale ogolem zaje...sta praca

Napisano

eh eh - te przełączniki tworza caly urok tej wieżyczki, to dzieki takim \"smaczkom\" produkt moze sie podobac bardziej wybrednym klientom :)

Napisano

stary ja cię podziwiam ja w Cad\'dzie ledwo 3d umiem zrobic a twoj modelik jest super!

Napisano
  • Autor

Odnosnie przelacznikow i innych detali to staram o zgodnosc anatomii z ogrinalem.

 

Na necie nic ciekawszego nie znalazlem

ScHD505.jpg

Napisano
  • Autor

Niestety wynikly pewne problemy:

 

21-1.jpg

 

Po dluzszym czasie doszedlem do wniosku, ze przy importowaniu z Cada wystepuje blad. W V-Ray-u oboki przyciskow nie daja ciena, ale tylko w zaglebieniu, z przodu jest normlany cien. SC renderuje normlnie, chociaz light-tracerem nie sprawdzalem.

Napisano
  • Autor

Witam. Nowy dzien, nowe pomysly. Problem usuniety :D

 

27.jpg

 

Napisano

hyhy - mialem miec taki zestaw - ale jednak zdecydowalem sie na soniacza mxc-nx1 :D

 

a obrazki - calkiem caalkiem - tylko jak juz ktos wczesniej wspomnial - w nocy i ladnie oswietlone diodami - bedzie lux

Napisano

Cześć. Świetna praca, świetny pomysł... i do końca coraz bliżej. Jeśli nadal chcesz rozjaśnić wyswietlacz, to nałóż na materiał VRayMtlWrapper bez usuwania poprzedniego oczywiście. Aby zwiększyć intensywność świecenia, zwiększasz parametry w VRayMtlWrapper - Generate GI i Receive GI (domyslnie ustawione na 1).

 

Pozdro.

Napisano
  • Autor

Mysle, ze do konca juz blisko. Pozostlao dopracowac tekstury, jakies proste tlo i oswietlenie.

Napisano
  • Autor

Na zachete male co nie co.

 

32.jpg

 

Juz z GI i Depth of field.

Napisano

jakos mnie nie przekonuje taka kompozycja, niepotrzebnie takie makro i taka plytka glebia ostrosci.

Tu chodzi o pokazanie sprzetu - całej wieżyczki a nie \"detalu\" przycisku POWER :)

Moze cos w ten desen:

http://www.vintagetechnics.com/integrated/sua600.htm

 

ewentualnie dodaj jakis nieregularny blok czarnego lub bialego marmuru jako podstawe. Moze jakby Ci sie chcialo - obok jakas trąbka lezec - takie \"smaczki\" zawsze widnieją na instrukcjach do klocków Technicsa...

 

pozdr

 

Napisano
  • Autor

Spoko - calosc tez bedzie, i kilka detali. Nad ostroscia musze popracowac, w sume to piereszy raz sie tym bawie.

 

Poza tym wkradl sie blad - brak cieni, a ja sie dziwilem, ze tak szybko render poszedl.

Napisano

mi sie podoba tylko szkoda ze to nie takie samo ujecie jak 1 render w tym topicu :( tamten mi sie bardziej podobal! !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności