Skocz do zawartości

Unwrap UVW vs Multisubobject


pretorianstalker

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem nałożyć tekstury na wykonany model - uznałem, że fajnie by było gdyby model składał się z 3 materiałów, a więc zrobiłem materiał multisubobject z 3 ID i nadałem 3 kategorie ID na odpowiednich poligonach modelu. No i co teraz - uznałem, że najlepiej będzie skorzystać z unwrap, ale niespodzianka - jak próbuję tworzyć mapy dla poszczególnych materiałów to nie mogę rozwinąć modyfikatora żeby zaznaczyć Selec Face - po prostu nie ma tej opcji... A bez niej dość ciężko się pracuje :) Wie ktoś o co tutaj może chodzić? Ostatecznie podzieliłem model wg ID poligonów na 3 modele i mam zamiar z każdym pracować oddzielnie, ale zakładam, że można to zrobić jakoś sensownie na jednym modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Tylko chodzi o to, że nie wiem z czym pracuję :) Jak pracuję z zaznaczonym "Select face" to po zaznaczeniu elementu siatki po flatten mapping mam podświetlony ten fragment na modelu i odwrotnie - zaznaczam wybrany fragment na modelu i zaznacza mi się odpowiedni fragment siatki - a bez tego to trochę tak na ślepo :) Robi się setka tych puzzli i teraz szukaj każdego i obserwuj model czy trafiłeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności