xrs Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Witam Jako, że jestem raczej początkujący w 3d maxie, a na pewne potrzeby pewnego projektu musze wykonać bardzo prostą animacje to zwracam sie o pomoc :) Mam problem z animowaniem kamery.. mianowicie gdy ustawiam ją na pewnej ścieżce, a nastepnie animuje ją to po wyrenderowaniu obraz sie trzesie:/ proobowalem roznymi renderami ale to chyba nie tu lezy blad.. sproobowalem usunac sciezke po ktorej kamera "plynie" i animowalem ją recznie, ale niestety tez nie dziala :/ Prosze o jakies podpowiedzi :)
blomd Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Próbowałeś może path constraintem? http://veda3d.com/edu/bullettime/tut_bullettime.htm Tutaj z początku jest opisane jak to zrobić.
xrs Napisano 11 Listopad 2009 Autor Napisano 11 Listopad 2009 tak dodawalem tym wlasnie sposobem kamere do sciezki, ale niestety nie dziala.. wydaje mi sie ze to problem ustawienia w renderze, bo wczesniej pisalem ze proobowalem kilku renderow, ale nie sproobowalem tego podstawowego z maxa - scanline render i teraz jak go ustawilem to wszystko jest ok, animacja jest plynna.. probuje metoda prob i bledow ustawic w VRay, ale nic nie wychodzi :/ kamera nadal sie trzesie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się