xrs Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 Witam Jako, że jestem raczej początkujący w 3d maxie, a na pewne potrzeby pewnego projektu musze wykonać bardzo prostą animacje to zwracam sie o pomoc :) Mam problem z animowaniem kamery.. mianowicie gdy ustawiam ją na pewnej ścieżce, a nastepnie animuje ją to po wyrenderowaniu obraz sie trzesie:/ proobowalem roznymi renderami ale to chyba nie tu lezy blad.. sproobowalem usunac sciezke po ktorej kamera "plynie" i animowalem ją recznie, ale niestety tez nie dziala :/ Prosze o jakies podpowiedzi :)
blomd Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 Próbowałeś może path constraintem? http://veda3d.com/edu/bullettime/tut_bullettime.htm Tutaj z początku jest opisane jak to zrobić.
xrs Posted November 11, 2009 Author Posted November 11, 2009 tak dodawalem tym wlasnie sposobem kamere do sciezki, ale niestety nie dziala.. wydaje mi sie ze to problem ustawienia w renderze, bo wczesniej pisalem ze proobowalem kilku renderow, ale nie sproobowalem tego podstawowego z maxa - scanline render i teraz jak go ustawilem to wszystko jest ok, animacja jest plynna.. probuje metoda prob i bledow ustawic w VRay, ale nic nie wychodzi :/ kamera nadal sie trzesie
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now